Min Kalender har fått Bulimi

Min kalender som inte finns (köpa fin var?) har bulimi...

den hetsäter möten, dejter och kalasplaner...hur kan jag ha så mkt att göra när jag inte ens har ett jobb liksom...mitt jobb är att vara uppdaterad...uppdaterad gentemot er, mina friends, stockholm och livet...det är ett roligt jobb.

Hursomhaver har jag redan lyckats kvadruppelboka mig på fredag...om inte mer kvnitettboka...det är dåligt...jag måste säga nej till många nu, det suger...i hate it. jag vill räcka till alla på en gång...det gör jag inte.

Jag ska dansa till Tiesto på fredag så jag missar Raaz mataaz genrep, jag missar Rocky Horror Picture Hootchy Cootchy Night, jag missar Big Ass babes firande av Agnes och jag missar framförallt efterlängtad dejt med älskade darling gasellHannah (kom på ett bättre smeknamn själv fö nu blev det lite som det blev)

SNÄLLA HANNAH FÖRLÅT MIG OCH LÅTOM OSS SLÅ KLACKARNA I TAKET PÅ LÖRDAG ISTÄLLET SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA! jag gör vadsomhelst säljer min själ till djävulen (pantbelägger den iallfall...please forgive me men jag hade glömt att jag var uppbokad sen en månad tillbaka)

Well ni ser

JAG ÄR I STOrT BEHOV AV EN SNYGG KALENDER SOM MATCHAR MIN FINA CHERRYPLÅNBOK JAG FICK AV CIRCUSQUEENANGIE OCH NALLEHILARIOUS....

jag går under annars...jag har noll planeringskänsla och nu försöker jag verkligen.

Idag gick faktiskt bra...

tjecklista

klädpaket packade och klara
lunchdejt med moder gick mycket mycket bra trots panikångestattack innan
mycket trevlig spontanfika med Hannakorven (JA JUST FAN DE VA JU DET JAG BRUKADE KALLA DIG)
lite småspring på stureplan
hann inte uppdatera bloggen på lunchen...sorry that will never happen again
massage elevbehandling på axelssons
sprang in i ronnie på stureplan och presenterade honom för Mams...trevligt!
inhandling av fint blockdoftljus och stor fin thékaffemugg som kommer funka till morgonvälling soyalatte och detowx the everythin (även om jag skulle vilja ha en kopp för varje syfte)
sprang med mamma och gjorde lite ärenden på stan

nu hemma

dricker detoxthé

det doftar vanilj

dagen är alltså lyckad

hur mår ni? ska ni med på kryssningen?

och nu till nästa stora jävla projekt!

HUR FAN SKA JAG LEVA IMORGON+??

i need a hero...one n pink

en sån är från ordning och reda kanske

image514

Kommentarer
Postat av: hannahKORVEN ja :-)

...så var det!
Äh, det e lugnt - vi tar det på lördag! Funkar bra. Kram kram

2007-10-30 @ 20:28:14
Postat av: ronnie

hannahKORVEN!!!! Fy fan va du e bra hurra hurra hurra...åh du har räddat min vecka för utan att se fram emot att träffa dig hade jag lagt mig på balkongen och låtsats att jag var i ryssland och frysit ihjäl för att straffa mig själv av skam....

Postat av: Anonym

ha ha! vad skönt att du tar det så sansat, med fattning, och inte överdriver aaaalls :-D

Tack för najs snabbfika och speed-icke-shopping-runda.

2007-10-30 @ 20:37:09
Postat av: viktor

prova planera här http://theonlineceo.com/user/login

2007-10-30 @ 21:26:31
Postat av: Anonym

hannah: nästa gång gör vi allt dubbelt så fort, dubbelt så mkt kaffe och dubbelt så mkt shopping...

hey om du vill ses på en snabbdrink imorn så kanske jag ska förbi vl...en riktig snabbis alltså...annars kanske jag i stan imorn också...skitsnabbt ...

2007-10-30 @ 23:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback