Men Pucko mig!!!

Jag glömde dricka morgonglögg nu....

Bah!

Här sitter man mätt som en plätt på välling och soyalatte och just nu känns en sötsliskig varm kopp glögg inte lika inbjudande...

Jag kan inte vänta mer på vintertid, i need it now! Jag vill ha mörka morgnar, juleljus och glögg och lussebulle till frulle every day!!!!

Okej folks it´s friday at least and at last!

Vad har ni för plans?

Ses vi nere på Medis och käkar Langos med Gert Fylking och Robert Aschberg? Ni glömmer väl inte Rosa Bandets tuttflashar-folkfest...???

Ska vi säga 12.30? Kommer ni?

Kommentarer
Postat av: Soulmate

Samma här, man vet aldrig vad man skall ha på sig :-/ Det där med juletider längtar jag galet mycket till också.. Det där sköna mörkret och ljusen i fönstret.. mmmmmmmm...

Postat av: ronnie

ahhhh fresta mig inte jag vill bada i glögg nu!

2007-10-26 @ 14:51:22
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback