Mat bärs och Järn

Bilderna får tala idag...jag har lite ont i huvet...

Räkor och Bubbel hemma i Linnsans vardagsrum

image465

Linnsan på Boulebaren
Jauvets 11års kalas

image466

Roadkill på Boulebaren

image467

Roadkill och Burntoutpunks "Randome Dude" (sexymama hunkish motherfucka ey...?)

image468

Roadkill och Uno och rödvin

image469

Fest och folk och fän på gamla Tidslös

image470

Bartendern på gamla Tidslös...Tidsfördriv...? ...HAN HATAR MIG!!!!

image471

Den här karln ville iallfall slänga ut mig för förargelseväckande beteende efter att jag lite skojfriskt lagt mig på alla fyra på golvet och skurat spilld öl...det var tydligen inte okej och det var inte lång ifrån att han tog mig i örat och släpade ut mig...men Ella lyckades smöra till honom så mycket med bortförklaringar och ursäkter så jag fick faktiskt stanna tillsist iallfall...

så jag överöste honom med roadkillkärlek hela kvällen som han inte ville ha och varje gång han såg mig utbrast han små okontrollerade:

#ARGHHHFGHH#

bet ihop tänderna och knyckte så där vresigt på nacken. jag försökte utmana honom i att göra den snabbaste mojjiton men han var bara arg hela tiden. Arg och Hatisk!...här e han ialflall i all sin prakt..smygfotad av en kille vi lyckades lejja till att leka paparazzi i baren och som dessutom bjöd på Amaretto Sourz. På väg ut svepte jag i mig tre fyra slattar och precis innan jag skulle gå ut genom dörren så sprang han ifatt mig...den hatiska arga bartendern och gav mig sitt visitkort...

jag fattar inte!

fattar ni? vad ville han?...vill han att jag ska söka jobb där kanske? e han kär i mig nu?

hursomhelst sen åkte vi nattbuss hem, det gör man i stockholm, man åker nattbuss eller tunnelbana. det ser ut såhär

image472

där sitter det folk och vresar, sover, dregglar och så finns det dem som redan börjat bli bakfulla och rädda...det ser man på den lite stirriga blicken...det är skitäckligt iallfall...alla dessa människor i sin alkoholdrypande nakenhet...äckligt men lite fascinerande

vi var inte ettt dugg trötta när vikom hem så vi drack mer drink och sen däckade jag på den jädra soffan igen...


vad gjorde ni igår? stackars Ebba Von Sydow blev portad från Stureplansgruppen igår...hon e tydligen bra på att kasta drinkar omkring sig eller nåt...var ni där när det hände? var hon pinsam?

hon kanske kan få låna min Ella Barberella och snacka lite med vakterna så det blir bra igen...hör du det Ebba? Ta Ella hon fixar och så får man visitkort och grejer på köpet...


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha den sista bilden var ju klockren!

2007-10-14 @ 21:31:30
Postat av: ronnie

ett guldkorn till bilddagoken...i löve it...tyvärr e det hånglande paret bakom oss ur bild

Postat av: Sara

åh, så jävla söt du e! vill se mer bilder på dig ibland =)

2007-10-15 @ 15:42:06
URL: http://paz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback