Lyxbubblor Budgeträkor och Nattklubb

Det blev en stilla men trevlig tillställning bubbeldrickande och räkfrossa...med tanke på att jag var den enda räkätaren i sällskapet utav fyra personer förutom Emelie som kom senare så blev det inte så mkt just frossa av.. Jag tror faktiskt att katterna var mer intresserade av Shrimpsen än jag. Jg tog en av dem på bargärning på diskbänken med fjorton räkor i munnen iallfall..stackars katt...den har nog sjukt ont i magen idag...

men min sallad var fin som fan och bubblet smakde ljuvligt

skjuts in tiill
Metro på Söder som var vackert bra ljussatt och fullt av vackra människor. spottade Idol-Markus i baren och övervägde om jag skulle nyp honom i rumpan eller inte...hanhar en ganska stor och härlig norrländs bakdel den mannen. Mycket att bita i.

men vi var sega, jag var sliten efter nolltimmars sömn naten så det blev tidig tuben hem...

vad gjorde ni igår?

Kommentarer
Postat av: Carquote7

Wicked site. Keep up the excellent and creative work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback