Liten och borttappad

Uhhh denna söndagsångest...

tell me, jag kan inte va den enda som lider av den ellerhur? man orkar inte klä på sig ordentligt, inte äta ordentligt och hela dagen är oftast bara en stor ikke-dag där inga planer blir till någonting för att man bara KAN inte...

jag minns tiden i Vetlanda då man vaknade på morgonen jämte en kallsvettig Tomas som slogs med bakfylledemoner som verkade komma ut genom kroppen i form av sjöar av svett genom fötterna och det var alltid helt blött nere i fotändan på sängen. Tomas hade dessutom sängen i garderoben av någon märklig anledning så man kände sig som Draculas dotter jämte ett gnyende ömsom vrålande sppritdoftande monster

sen åt man bakis frukost-lunch-middags-pizza, hemma eller ute beroende på hur bakfull och rädd man var...Tomas var oftast jätterädd och var alltid tvungen att dra nästan direkt efter att man ätiti pizzan för att skynda sig hem och byta strumpor typ...

pizzan var iallfall allt skitstor

skitstor med extra kebabsås om det var en quattro och extra bearnaise om det var med oxfilé...det var mina favvopizzor...de dröp av slibbedislabb...och jag vägrade äta dem om de inte var nästan helt uppblötta och mjuka av såsen...de smakde de för "torrt" och jag blev sur

sen hyrde man film på kvällen, tog bilen ner till videoaffären såklart...vem orkar gå när man e bakis och så köpte man chips med skitmycket dipp och popcorn till

jag slickade alltid dippskålen

sen somnade man tidigt i garderoben

ÅÅÅÅNGEEEEEEEST

fatta vilken bakisångest

som om det inte räckte med den skada man orsakat sin kropp med sprit mac donalds och cigaretter...nej man ska minnsan forstätta ochh döda den dan därpå också med ännu mer skit följt av fullkomlig inaktivitet....hysteriskt

jag mår skit idag och då har jag ändå försökt va snäll mot mig själv...ätit youghurtfrukost och ägg till lunch...druckit the med ingefära och söderblandning...lite juice och knaprat i mig lite frukt och bär...

gått en liten promenad i spöregn förvisso men iallfall lyckats röra lite på mig...jag känner mig ändå helt rastlös och otillfreds i kroppen...som om jag inte fått tillräckligt med  intellektuell och social stimulans...jag behöver folk

folk vad ska vi göra?

jag vill bjuda alla på middag snart! helst redan i helgen om ni kan få era assses together...think about it...jag skriver en invitation på fejsbook men vore ju bra att veta hur många som överhuvudtaget kan! ahhha måste styra upp nåt! min och linnsans kräft-räk afton var bara såååå lyckad och bäst så det måste göras om!

SNART! vad säger ni? typ hannah och Ruby som aldrig kom iväg i helgen? Sofie som nog var lite för bakis efter fredan där och Sin du som inte kunde nu när du var i göteborg? e ni på? Ella barberella?  jag vet inte vilka jag ska namedroppa mer men alla e fan supervälkomna på att styra upp nåt...

jag vill bota min bakisångest med nya planer på fest...thats my spirit today!


Kommentarer
Postat av: Sin

Ja alltså dessa söndagar är min avlidar dag som singel. Man ligger och förbannar gud som MÅSTE ha skapat denna dag just för alla paren. INTE för att man skulle gå i kyrkan. Nej nej, för att alla singlar skulle våndas över att dom inte hittat nån. Jag e LÄTT på. Just tell me when!

2007-10-15 @ 08:57:32
Postat av: ronnie

när passar det dig och var ska vi vara... vill du va med och anordna vore det toppen!

jag tycker vi kör på ett vinnande koncept med fredagsbubbel och räkor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback