Kanske att jag kan överleva i den här stan...

...trots allt...

om mitt trådlösa bredband funkar hela vägen till Blackeberg.

tvångstanke tvångstanke tvångstanke

om mitt trådlösa bredband funkar hela vägen från slussen till Blackeberg så stannar jag! deal or no deal demons?

i say DEAL...


(under förevändning att nån kickersnorunge inte rånar mig på vägen på min dyrgrip till laptop som jag sitter med i knät nu)

nästa Torildsplan...håll tummarna nu folks

en liten parentes till de som undrar...

ja! jag svarar ja på frågan om jag var en av de där kidsen som aldrig gick på de vita strecken och jag undvek skarvarna på gatstenarna och gick två steg fram och ett tillbaka hela vägen från skolan i hopp om att henrik julin kanske skulle bli kär i mig då... om man gjorde allting rätt så kunde man styra ödet. Ja jag trodde på det då och Ja jag tror på det fortfarande. Om man gör allting rätt kan få allting man vill ha...think of what you are asking for you might get couse you can always always get what ya want...

nästa Abrahamsberg...

Kommentarer
Postat av: Karstenmarianne

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback