jag behöver planering och struktur

för mycket spontantitet är läskigt och helgen var skit just för att jag inte pallade att ta några beslut och då blir det som det blev och allt gick åt helvete...

därför måste jag rodda RODDA BRA!!!

imorgon kommer jag vakna tidigt för att jag ätit dåligt idag...förhoppningsvis har min kropp lite resurser efter helgens alla kolhydrater och den där sena middagen jag åt så om det är fint väder skulle jag gärna gå ut och gå lite på stan. ska täffa sötaste Ruby kl fem men innan dess är jag fri, kanske sätter jag mig på
Cafè String för gammal nostalgis skull med en kanna Thé...har de det där fortfarnade måtro... någon som har ett tips på ett annat trevligt sthlmsfik skrik till i så fall...nåt ställe där man kan sitta länge och glo på folk helst.

onsdag e jag lite nervös för...vore trevligt med ett glas vin någonstans på kvällen i Ellas sällskap, men minkropp rynkar fortfarande på näsan vid tanke på alkohol efter förra veckans maratonfestande så jag vet inte hur mkt jag pallar...andra förslag på trevliga onsdagssysslor mottages alltså också varmt...hm Vampire Lounge kanske...

torsdag tänkte jag ta mig ut till alby igen och kanske träna lite med Ellen, det var sjukt coolt att känna att min kropp faktiskt kommer ihåg och fungerar fortfarande...fuck man, att jag har varit cirkusartist e alltså inte bara en gammal dassig illusion tydligen...vigheten är där fortfarande och jag kan mer än jag vågar tro på

fredag har jag fått en galen idé om att jag vill dricka bubbel och käka kräftstjärtar...någon som e på`??? Hannah? Linnsan? vad säger ni...ska vi slå våra skallar ihop och fnittra i oss lite stinkisar och skölja ner med bubbel...

lördag har Jas tydligen lite halloj på G hemma hos sig...vill hemskt gärna träffa carro och betty och jas och gänget men får lite prestationsångest i dessa fagra damers sällskap... ett alternativ skulle va att slå huvet i betongen och köra bärs och järn med ella och punksen istället...mycket mera jag liksom...

söndag....uhhh vill inte tänka på ännu en söndag....borde ladda med rödvinsdunk på tre liter för att överleva tanken på den dagen...vill någon ta hand om mig på söndag??? någon, anyone...pleeeeaaaaaseeee... det enda ni behöver göra är bädda ner mig i en soffa, ge mig massa thé och havremjölk med chokladsmak, klappa mig på huvet och lova intyga garantera att allt kommer bli bra...

Kommentarer
Postat av: Sin

Åååå, jag SÅ skulle vilja hänga med dig (grymt bra sammansatt mening det där?! HAHA). Men jag har mammsen på besök denna veckan, dessutom drar jag till Gbg på fredag. Tjipp tjipp! Men nästa veckan, då du babygirl!

2007-10-09 @ 08:47:11
Postat av: hannah

jag e på på fredag (nej jag stammar inte...jag är alltså PÅ att dricka bubbliga kräftstjärtar PÅ fredag)
kraam!

2007-10-09 @ 09:18:40
Postat av: ronnie

SIN: du e välkomen anytime och jag låvar att det kommer flera flera flera tillfällen
hannah: du jag soffipropp, linnsan och alla frivilliga havsspindelsugna jävlar, en massa åkessons bubbel ehhh inte vatten och en kartong rödingar! jag hoppas på att kunna övertala linn till att ha en lägenhet som luktar död fisk dan därpå...vet ej om jag kommer lyckas..kanske kan vi muta henne med något... en flaska rom kanske haha=D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback