Imorgon Räkor

Tomorrow it´s all about the shrimps!

Räkor och boulehallen! Boulehallen och bubbel! Boulhall, bubbel, havskräk, bärs och järn!

Det är mitt recept på en bra afton...jag kryddar med i goda vänners lag och grundar med krutvälling.


Klockan e snart fem på morgonen...men jag e speedad efter all jävla boomshakalack discodans och det tjuter sådär välbekant trevligt i öronen som det bara gör när man har stått och sopat dansgolvet i stålklackar halva natten.

jag vill ha mer mer mer mer mer mer...

RONNIE GÅ OCH LÄGG DIG DITT CHIPSMONGO, DET ÄR GRYNING SNART!!!

jag hatar att gå och lägga mig, hatar det verkligen, njuter inte ett dyft av att sova, ser det mer som ett nödvändigt ont, precis som mat...ett nödvändigt plågsamt ont...


jag önskar verkligen att fysikens lagar gick att ändra på...bara för mig åtminstone...då skulle jag va som Bender, en robot som man underhåller med sprit och som sover stående ibland i ett skåp...

nu slutar jag svamla midnattsgomorgon gryningendravel

godmorning godnight


Kommentarer
Postat av: Zelda

Vet du vad, Annika ?



Det är chokladfestival på Nordiska muséet under helgen. Skicka en röksignal innan klockan 20.00, då stänger de idag.


:) 0704066866

Postat av: ronnie

zelda. om det hade varit jalapenofestival eller wasabiprovsmakning så...choklad e helt enklet verkligen inte alls min grej...enda gången jag äter det är av misstag. jag är inget chokladmonster men jag har en väninna som är =D

2007-10-14 @ 11:09:38
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback