Hur snuskig är din handväska

Läste hos VeryFlashy att hon tycker att en kvinnas handväska är lite som en vagina...

och jag kom direkt att tänka på en grej jag hört förut

det var nån inte allt för randome Dude av något slag, typ en stureplanskändis eller royalitet av något drygt släkte som uttalade sig om likheten mellan en kvinnas könsorgan och hennes handväska. han avslöjade att han alltid undersökte och inspekterade sina flyktga kvinnliga bekantas handväskor i smyg för att han ansåg och hade erfarit att det fanns ett samband mellan dem och deras fittor... skabbig ovårdad handväska med gammalt skit ,ludd och oordning gick bort direkt alltså...

här har ni två raders mellanrum till att accesoera fritttill vad han menade med gammalt skit, ludd skabb och ehhh oordning......

...

...

hajjar ni att jag sen dess är tvångsneurotieker när det gäller innehållet i min handväska..allt måste matscha och gör det inte det...typ om man skulle behöva ett rör treo som har helt fel färg när allt annat innehåll går i rött grått och svart så kan jag inte ta med det... jag måste lämna det hemma eller alternativt gå på mique och hitta en gullig liten burk att lägga över treosarna i

mer tvångstankar på samma tema var vår jävla soffa i köpenhamn...eller snarare våra jävla soffor...vi hade två. en 70-tals orange och en vit med rödvinsfläckar...

hur mycket jag än ville så kunde jag inte sitta i den oranga...inte bara för att den luktade gammal inrökt dansk hippielya utan mest för att jag såg så fel ut i den...min hemma mys outfit varierade mellan turkos velour och rosa mjukiströja och rosa knästrumpr...det mot knallorange...ahhhh jag frå ont i hjärtat när jag tänker på det...

well...så why not köra en favorit i repris...

en dagens fråga

vad fan har ni i era handväskor era filth-lobsters?

Kommentarer
Postat av: Sin

Dagens innehåll (i en mini-liten röd Manhattan Portage väska från butik i Göteborg):

2 Lypsyl
1 Halstablett med papper på (märke vic's)
2 Paket tuggumi
1 Dosa rapé portion
1 Plånbok
1 Pass
1 Gammalt kvitto
1 Inköpslista

I min vanliga väska skulle du hitta en sjuhimlans massa mer roligt. :-)
Dock håller jag ordning på den, tvättar den och sådär... ja, väskan alltså, och ja... faktiskt musen också. :P

2007-10-18 @ 12:20:19
Postat av: hannah

Jag är på studiebesök i vuxenvärlden och därmed är min väska en förnuftig, svart nylon-sak med bred axelrem, fiffiga fack och perfekt plats för dator, filofax och mobil.
Snart kommer präktigheten att baktända och jag kommer lägga massor av cash på en chockrosa Chanel 2.55 som rymmer typ ett tuggummi...

2007-10-18 @ 13:52:41
Postat av: Mad's

*springer och kollar*

Svart skinnväska från emmaus:
>plånbok
>mobil med trasigt hänge
>nycklar med nyckelring(homer i "kiss my yellow ass"-pose)
>fodral för kort
>gamla bibliotekskvitton och biobiljetter
>3 pennor (varav en trasig)
>försvarets hudsalva
>spegel
>kondom
>tampong

Hm, inte särskillt bra skulle jag säga :/
Fandå!

2007-10-18 @ 16:01:05
Postat av: malva

apropå. ronnie; vad är det för välling du käkar?

2007-10-18 @ 18:02:41
Postat av: Ruby

Jag har så många olika, en del är rena och fina men en
del ser ut som hej kom och döda mig right now! Undrar vad stureplanskillen säger om min träningsväska, den har jag alltid med mig.

Svarta träningsbyxkor
svart linne
svart bh
rosa strumpor
svarta skor
pulsmätare
vattenflaska
powerbars
massa gamla powerbar papper
sunkig necessär
kalle anka handuk från 1983

2007-10-18 @ 21:22:50
Postat av: anna

hoppas du åt en yoghurtglass...från gallerian?
min favorit...vill ha..

kram

Postat av: ronnie

Sin: jag visste det...det stämmer!!! proper väska equals tvättad kussimurra (obs ironie världens fulaste ord självklart heter det fitta) =D ...vad stod det på inköpslistan??? nyfiken
Hannah: your pussy is gonna puke champange soon...
Malva: vi pratar handväskor och fittor nu...du får bidra till debatten först...välling sen (fitta välling...uiiih bad cocktail ;)
Ruby: jag vet inte men jag tror han skulle se typ rädd men kåt ut kanske...
Anna: du måste också avslöja...du går säkert runt med skitspännande saker i din handväska juh!!!

2007-10-18 @ 22:25:29
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se.se
Postat av: ronnie

Mad´s: din handväska är din borg och du är lika upprustad till tänderna med vapen som en kosovoalban i serbien -92

2007-10-18 @ 22:32:14
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se.se
Postat av: Lina

I min svarta stora handväska finns:
*Ceriserosa filofax som är 6 år gammal och supersnygg fortfarande
=P
*Anteckningsbok med döskalle på
*Penna med döskalle på
*Solbrillor
*Lypsyl från hälsokost
*En flaska vatten med äppelcidervinäger i
*En banan och ett äpple
*Tre tamponger
*Extra batterier till mp3:n
*Plåster
*Mp3-spelare (2st)
*Mobilen
*Tuggummi
*Hårklämmor
*Nycklar (både hem- och jobbnycklar)
*En liten fin teckning som mina barn ritat tillsammans till mig

Rent och fint men mycket grejjer! =)

2007-10-18 @ 22:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback