Hjärngympa

Vänsterstyrd Braine verses openminded glödhet Estet jag vet inte vad för sorts hjärnverksamhet som ska till för att få styr på den här damen...men meningen är ialfall att man ska kunna få henne att snurra åt olika håll beroende på hur man låter vänster respektive höger hjärnhalva jobba med och mot varandra...

image508

Snott från
Det Ljuva Livet

OBSOBSOBS

Alla måste svara nu för jag kan bara tänka logiskt..hon har vänster ben upp och snurrar på sitt högra innåt då måste hon ju enbart kunna röra sig moturs liksom...

Vad fan ser ni???

Kommentarer
Postat av: Sofia

Menar du verkligen att man ska kunna se henne snurra åt olika håll med hjälp av att styra sina hjärnhalvor?
För mig snurrar hon bara motsols. Dessutom har jag samma logiska förklaring till det som du. Att snurra andra hållet skulle vara bra mycket jobbigare.

Postat av: Sofia igen

Nää jag skrev ju fel. MEDsols ska det vara. Inget annat.

2007-10-24 @ 15:01:06
Postat av: Tina

Hon står ju på sitt vänstra ben och har det högra upp... snurrar MEDSOLS... jag kan inte se nåt annat!

2007-10-24 @ 15:11:45
URL: http://lunenoire.blogg.se
Postat av: Anna

Jag såg också att hon hade sitt högra ben upp! och att hon snurrade medurs. men när jag såg att du skrev att det var det vänstra så såg jag också det..! d där va skumt...

2007-10-24 @ 18:37:21
Postat av: ronnie

ja men då säger vi ju olika fan va sjukt!!!! jag har koncentretat ihjäl mig men jag kab bara se henne snurra åt ett håll...men anna du e ju såndär cool konstnärstyp du kanske jobbar mer med din högra hjärnhalva då hihi =)

2007-10-24 @ 18:48:58
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: ronnie

obs man ska tydligen kunna få henne att hoppa lite fram och tillbaka också så att hon bara snurrar halva varv...

2007-10-24 @ 18:50:04
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Sandra

Jag kunde bara se henne snurra medsols, och hur jag än försökte fick jag inte hennes att byta håll. Tills jag försökte få skuggan att byta håll. Det gick mycket bättre, och tjejen hängde snällt med motsols.

2007-10-24 @ 19:34:58
Postat av: Lina

Hmm, mina hjärnhalvor funkar nog bra ihop, för jag såg båda hållen på en gång! Det är bara hoppen som jag inte riktigt ser...

2007-10-24 @ 22:57:20
Postat av: Stalin

Jag ser medsols först, sen när ja kisar ett tag blir de motsols, dock fortsätter de vara motsols när ja tittar vanligt, men kisar ja igen blir de medsols igen, sjukt!

2007-10-25 @ 05:16:56
URL: http://fattylicious.blogg.se
Postat av: ronnie

fan va ni e coola...eller så luras ni med mig haha för jag e helt insnöad och hon snurrar envist vidare mot klockan...

2007-10-25 @ 10:03:50
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Lisa

Sjukt! Jag har tittat och tittat och hon snurrar bara medsols tills jag prövade Sandras knep att kolla på skuggan, funkade perfekt!

2007-10-25 @ 17:58:18
Postat av: Sin

Alltså shit! DET FUNKADE, Jag fick henne att vända. GAAAH vad coolt!! Provade också med att titta på skuggan.

2007-10-25 @ 19:25:15
Postat av: Anonym

det här är helt sjukt! jag var inne här igår, och då tyckte jag hon snurrade medsols, och kunde absolut inte få henne att snurra åt andra hållet. MEN. nu ser jag henne snurra MOTSOLS och kan absoolut inte se henne snurra medsols. sjukt, som sagt!

2007-10-25 @ 21:09:46
Postat av: Anonym

det här är helt sjukt! jag var inne här igår, och då tyckte jag hon snurrade medsols, och kunde absolut inte få henne att snurra åt andra hållet. MEN. nu ser jag henne snurra MOTSOLS och kan absoolut inte se henne snurra medsols. sjukt, som sagt!

2007-10-25 @ 21:10:08
Postat av: ronnie

jag blir galen jag fattarinte hur ni gör...hon står på höger ben och snurrar med det vänstra åt vänster och tenderar inte ens till att se lite tveksam ut till att välja den riktiningen...

2007-10-26 @ 00:03:30
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Sara

fy fan vad sjukt! jag såg också henne "byta" riktning och fot att stå på =P=P

2007-10-27 @ 07:07:41
URL: http://paz.blogg.se
Postat av: MLY

hon snurrar ju rätt galet åt båda hållen. Men jag blir så frustrerad av att försöka komma på om hon byter ben eller bara snurrar och byter håll så jag tappar koncentrationen.
Gah, den här bilden har förstört mina tankar ^^

2007-10-27 @ 22:08:49
URL: http://sweetpandemonium.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback