Gratis e gott...

jag vet att jag har en polare som varit medlem i nån provsmakarklubb och fått dollars för det¨, typ..

kom och ät findulicious senaste okpytt färdigmat kontra hälsobettans kök frysta fiskpinnar med remouladsås...säg vad du gillar bäst och få tvåhundra spänn i cash för det

sen vet jag med nästan största sannolikhet att jag har en godisgalen kompis som ibland säger ja till de där färgglada massutskicken på mejlen man får där de uppmanar än till att tillexempel

provsmaka senaste geléråttorna nu med 30 procent mindre socker

GRATIS E JU GOTT! och jg provsmkar alltid i affären även om det är löjrom på knäcke som bjuds...jag vill ha! men oftast e jag för lat för att gå igenom de långa procedurer det innebär att få det där gratis kontantkortet till mobiltelefonen eller två par varma strumpor lagom till jul...jag har försökt en miljon gånger och tänkt att nu jävlar ska jag fan ha den där gratis skraplotten men jag fastnar alltid i steg nio av fraktfritt.nettio...för det är altid steg...typ...

du är nu bara 24 steg från att få din kaffelattevisp hem med posten

Jag har aldrig orkat...har ni? Men kontra gratistjänster så är en grej som jag faktiskt uppskattat prisjämförar tjänster. Jag kollade in den här som heter
fraktfritt.net och nu gäller den visserligen bläckpatroner och toner till din skrivare men jag gav det en chans iallfall...och med tre enkla klick så kunde till och med jag se att okej här  >>> här finns tillochmed en trettiolapp för mig att spara...om jag vore kund...om det är så enkelt vill jag vara med. jag efterlyser liknande tjänster fast helst på laptops...laptops eller skor...i am looking for a new one...en galen snabb och stor...dator alltså inte sko. och sen när jag hittat den så får jag väl köpa mig en skrivare eventually och tdå kan ja tacka frakfritt för att de verkar ha en tjänst som fungerar. fungerar för att den håller det måttet som den utger sig för att ha...varken mer eller mindre.

Har ni några tips på funktionella bra gratissajter eller liknande...testat dem? Är de användarvänliga? Jag är redo att hylla allt med enkelt gränssnitt och snabba ryck, så att man slipper slita sitt hår som då få gånger man loggar in på fejsbokens företrädare jag inte ens tänker nämna vid namn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback