Fredag!

What are you all up to gals and gays?

Jag har precist druckit min recoveryvälling...jätteportion...soya alpro, banan, psyliumfrön, linfrön, musli, skitmycket salt...toppade med mycket weirda hjärtformade kaneloch äppelsmakande fullkornsflingor och spelt...

magen? e du nöjd nu?

jag hoppas jag är normal igen snart...det här är ett desperat försök till rekordsnabb recovery efter gårdagens rödvin och fullkornspastasallad och romdrinks...

jag var tvungen att springa runt på stan i två timmar innan jag blev människa igen...

bajset är ute, jag är inne...

vad fan har ni för fredagsplaner? jag behöver inspiration. jag e jättetrött faktiskt...jäät jättetrött...men ja har lovat soffipropp och hannah! jag vill verkligen verkligen verkligen träffa både soffipropp och hannah...vill vill vill men kan jag!

kom igen bomba mig med era smashing skitrolga fredagsplaner så att jag kan sitta här och bli så peppt avundsjuk att jag lyckas ta mig ut genom ytterdörren...

i need your help now..


(ps e de nån av er som provat banankaviarn mååååååste ni säga till!!!!)


Kommentarer
Postat av: Snubben

Ska spela ikväll på ett företagtsgig. Sen blir deet nog Avenyn och slå ihjäl några hjärnceller - som vanligt.

Har inte vågat testa kaviaren än, känner en stor tveksamhet gentemot den. Jag hojtar till.

Ha D

Postat av: Maggan

Tror det blir käk på bröderna Olsson o sen öla vidare nånstans...*S* och du...Rexkatten va ju fin som attan...(är kanske partisk då jag har 2 själv nu för tiden) Ring om du snurrar runt på söder ikväll o inte vet vart du ska ta vägen... =)

2007-10-12 @ 16:07:45
Postat av: anna

ja du låt se..först ska jag spendera de 30 000 spänn jag vann på en lott igår, jag ska shoppa klänningar och skor och bära på lyxiga glossiga shoppngkassar i huvudstaden
och samtidigt sippa på en enormt god latte samt en stor megachocolatechipcookie - flr ojdå jag har visst gått ner 10 kilo och väst 10 cm - woohoo! sen ska jag sätta mig på en bar med lite blivande kunder - Elle och Vogue rycker i mig för illustrationer och lyxfoton. Vi ska dricka cosmos och tequila roses och kanske äta en pasta på Michelangelo i gamla stan.

...eller hmm nu började jag visst dagdrömma..jag ska läsa elle och dricka en loka päron..så var dte ja..

2007-10-12 @ 16:38:49
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: ronnie

snubben. du e grymt cool i dig you
maggan: jag saknar dig fan jag ringer
anna: du motiverade mig bäst, även om du dagdrömmer så drömmer du och drömmer man så kommer man någon vart...det är det som gör dig så speciell och det är det som gör att du vinner i framtiden puss på er allihop

2007-10-12 @ 16:49:43
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se.se
Postat av: emma

ja ska på cafét på födelsedagsbestyr :D Det finns en första för allt...

2007-10-12 @ 19:42:07
URL: http://dushi.blogg.se
Postat av: Linn

Din recoveryvälling låter himla intressant. ;) Rekommenderar du den även till andra? Love AlproSoyas produkter, btw.

2007-10-12 @ 20:01:05
URL: http://linnnn.blogg.se
Postat av: Lina

Jag ska sitta framför datorn och facebooka och msna tills jag stuper av trötthet. Då kanske jag vågar gå och sova...

2007-10-12 @ 21:45:00
Postat av: Nils

asså... det är inte så jävla farligt. jag har ju iof. bara testat med riktig banan och kaviar men it aint all bad alltså... och mest känns det sjukt kul att käka kaviar med frukt på. inte för de fega.

2007-10-12 @ 22:52:15
Postat av: ronnie

emma: sounds posh and fun...ta med mig nästa gång vetja =)
Linn: den vällingen rockar phett...try it...om du vågar...säg till så får du exakta receptet oc proportioner =)
Lina: hoppas du kompar med massa gott thé och varma mackor..i så fall har du en helmyskväll framför datorn och de e gött
nils: allt som e konstigt e gott så jag tror fan på ett försök..imorn äter jag banankaviarmacka till frulle just for you ;)

2007-10-13 @ 03:25:19
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se.se
Postat av: Linn

Yes, please. I want the porportions! :)

2007-10-13 @ 19:30:26
URL: http://linnnn.blogg.se
Postat av: ronnie

Linn: åhlrajt fixar

2007-10-14 @ 12:48:45
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback