Fejsbock frändship råses...

SNÄLLA SÖTA RARA UNDERBARA MÄNNISKOR SLUTA SKICKA DE URFULA SKITTÖNTIGA JÄVLA FACEBOOK FRIENDSHIPBLOMMORNA TILL MIG

vem fan vill ha en gul ros?
finns den ens?
när införskaffades frinedship day?

jag lovar det är säkert något läskigt religöst påfund från början men vad det än är så vill jag inte ha skiten i min inbox på fejsbögen snälla...respect my frindshiprosehate

och ta det för guds skull inte personligt!!!

så nu vet ni

same procedöre as last jeeeer james

JAG SVARAR INTE PÅ SPAM
JAG VILL INTE HA SPAM
JAG HATAR KEDJEBREV

OCH VÄRST AV ALLT JAG HATAR NÄR FOLK SKICKAR BILDER PÅ GULLIGA KATTUNGAR TILL MIN PRIVATA EMAIL!

it makes me wanna puke and kill kittens, trots att jag gillar kissar i vanliga fall

okej det var bara det jag ville säga

ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Sin

Vet du vad jag köpte till kontorets onsdagsfika idag? Ben & Jerry's Cookie Dough Glass! Och själv kommer jag sitta där med ett äpple och bara kolla på den nedrans glassen. HAHA.

2007-10-10 @ 13:46:34
Postat av: ronnie

men neeej gör inte det...man kan smaka faktiskt...

Postat av: Sin

Nej men, du ska ju peppa mig. No sugar... jag blir ju bara galet beroende igen då! Sugar e min värsta fiende.

2007-10-10 @ 16:11:42
Postat av: Ruby

sin, du kan blanda soyamjök och bär, in i frysen. Värsta godaste och du kan fortsätta detoxa!
alt bär och yoghurt ännu godare!

2007-10-10 @ 18:23:32
Postat av: ronnie

okej ja kompromissar... ruby har rätt..detoxa och äta gott samtidigt ;) så länge du inte mesar på att ta nåra rejäla järn med mig snart igen så ;D

helt ärligt så tycker jag ben and jerrys e för sött...men ja e kräsen alla verkar ju älska deras glass...tycker mer att det känns som att äta sockervadd så sliskigt e det...nej vi tar en youghurtglass ihop istället i gallerian eller så gör jag mina fantastiska frozen daquiries till er bägge två en kväll! jordhubbar, grenadine, lime, vit rom, vaniljsocker och lite mynta eller basilika...

2007-10-10 @ 22:50:03
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se.se
Postat av: ronnie

Ruby: det där e ju min frukost...fast jag har bären i frysen och soyamjölken i kylen och blandar färskt..menar du att jag äter detoxglass till frukost alltså???

2007-10-10 @ 22:51:47
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se.se
Postat av: Ruby

precis du äter detox glass utan att du visste för du är så jävla smart by birth so to say!

isglass a la detox, mixa bär med vatten in i frysen. typ som en frozen daquri med utan alkohol. Lägg i lite lime så är du som värsta royal caribean cruising lyxare direkt!

2007-10-12 @ 10:30:39
Postat av: hard hatt

jaja ta det lungt

2007-10-20 @ 00:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback