era mammor...

plågar era mammor er också med utklippta tidningsartiklar på nattduksbordet...

jag börjar bli lite trött på det här...här e typ ett axplock av vad min mamma tycker att jag borde läsa om, fördjupa mig i och ta till mig ordentligt...

"ahhhh blähhh livsfarliga piercingar...du dör av hål i tungan"

eller

"ny studie visar att anorexia DÖÖÖDAR, svält inte deig själv, det är farligt, ät
 
eller

enligt experter i Schweiz har man nu kommit fram till att mat är sundare än alkohol"

eller

"nu ökar våldtäckterna på stan igen, om du är tjej borde du helst av allt stanna hemma!



åhh min lilla lilla mamma...och vad arg hon blir om jag inte låtsas som att jag verkligen grovläser skiten och studerar den och suckar eftertänksamt efteråt och tilllägger, "jaaaa mamma jag ska va så försiktig så försiktig!


Kommentarer
Postat av: Mad's

-_-
Jorå, jag vet precis hur det är. Min favvo var nog "De som tar ett sabbatsår får sämre lön i framtiden"- en artikel som hävdade att ju yngre man är som kvalificerad anställd någonstans, desto bättre startlön fick man. Och den blir ju då alltså högre vid höjning än någon med lägre.
"Lilla mamma, tycker inte du att min utbrändhet och min psykiska ohälsa är lite vikitgare saker att fokusera på just nu än mina framtida finanser?"

2007-10-04 @ 16:40:29
Postat av: ronnie

åh ja...dessa mödrar...och sen när man försöker protestera och gnälla tillbaka så envisas de med att ba


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback