Dagens Wasabilicious

*trumvirvel*

härmed delar jag ut DAGENS WASABILICIOUS HJÄLTEPRIS till följande

*eeeeh en till trumvirvel*

BARISSTAN MED AMERICAN ACCENT PÅ CAFÉ STRING med motiveringen'

"han blev inte sur eller gnällig när jag krångelbeställde min soya-dubbellatte med bara skum och espresso on the side"

BARBERELLAAAAA, med motiveringen
 
"i dunno why an how she does it men the woman aaaaalways puts me in a smashing fantaboliciuos wasabilicious mode"

ZELDA med motiveringen

"pure wasabitjej, energibatteri och för att jag fick med mig ett lyckokex med kanelsmak hem"

massa feelgoodgals på en och samma dag...that equals mycket bra dag

Dagens bubblare är Hanna Kaffekanna, fredagens Cava and Shrimp Sexy Cocktailparty-hostess som ställer sitt smashing Yellowcastle till förfogande för 122 stycken inbjudna cirkustokar med vänner...

om ni frågar snällt, eller är skitsnygga eller skitrika kanske ni får komma ni också...just let me know and we´ll talk about it...



Kommentarer
Postat av: Henrikkatharina

Really useful website. Hope you succeed in keeping out the spammers.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback