Dagens Nyhetstorka...

Ni gick väl knappast miste om gårdagens annonsering om fredagens kommande tutt-jippo på Meborgarplatsen som kommer äga rum nu på fredag. En Kampanj som går ut på att stödja Rosa Bandet i forskningen om bröstcanser. Kampanjen går ut på kvinnor som vill stötta Rosa Bandet kan komma och visa upp brösten på Medis och för varje uppvisad tutte så skänker RIX-FM 5 kronor till förmån för forskning.

Bakom hela idén står Radioprofilen Gert Fylking och officiell tutträknare på plats i övermorgon blir ingen mindre än Robert Ashberg.

JAG SÄGER INGENTING...JAG VÄGRAR UTTALA MIG DET BEHÖVS INTE, NEJ ISTÄLLET SÅ ROAR JAG MIG MED ATT LÄSA KOMMENTARFÄLTEN TILL ARTIKELN SOM FÖRST PUBLICERADE NYHETEN I DAGENS MEDIA...

läs hela artikeln
här>>

eller se ett urval av de bästa kommentarerna nedan. dömm själva men jag tycker iallfall att folk är hmmmm...väldigt kreativa i sitt sätta att uttrycka sig =D...

HORST, tisdag 23 oktober 2007:
Visa stjärten! Bruna påsen stödjer tjocktramscanserforskningen med 1 krona per visad röv.

FULLKOMLIGT VANSINNIGT , tisdag 23 oktober 2007:
När Gert blivit nerslagen av skinnskallar och ligger och grinar på Sös, då kommer vi brudar dit och drar en klämmig sång för honom, hoppar, skuttar och visar tuttarna. Får se hur kul det är för en med hjärnskakning då hela rummet gungar?!Den är mannen har totalt flippat ut. Friställ honom. Ge honom konstnärslön och stäng av hans kreativa respirator.

ELLIE, tisdag 23 oktober 2007:
Bra idé Gert. Nästa gång det är Världens barn insamling så kan ju alla som visar upp ett fattigt barn på medborgarplatsen generera 10 kr. Eller, alla män får visa upp sin petterniklas i förmån för Prostatacancer-galan. Eller ännu bättre, när det är insamling för att stoppa urkorkade, sexistiska män, ja då kan ju Gert visa upp sig på Medborgarplatsen!

ARG DJURSKÖTARE, tisdag 23 oktober 2007:
Ger Fylking ser ut som en nyvaken Zombi. Han är ful som stryk. Han är den äckligaste människan på denna jord. Svenska staten borde dra in hans ATP.

BIG DADDY, tisdag 23 oktober 2007:
För att visa min sympati för detta jippo kommer jag själv ställa mig på Medis-trappan och svinga med vita faran.

UNDERBART, tisdag 23 oktober 2007:
Underbart, jag bokar plats med varm chocklad i termos och goda mackor. Bästa morgon stånd...eeeh morgonmackan man ätit på väg till jobbet någonsin..


Om det är lika soligt på fredag som idag så tycker jag vi kan gå dit allihopa för här laddas det ju upp inför folkfest...undrar om det kommer va öltält och langos-bodar på plats också för om man utgår från skaran männsikor i kommentarsfältet som tänker dyka upp så kanske det är på medis man ska hålla förfest inför krogen på fredag.

jag blir iallafall lite nyfiken tillexempel på...

Menar Fullkomligt Vansinnigt allvar med det hon säger...är det nån sorts hot?

Vem är den Arga djurskötaren och vad jobbar han med för djur?

Har Horst tänkt sig att göra allvar av sin kampanjidé?

Well well

Om inte annat tycker jag det vore mysigt att fika lite med Underbart , kanske njuta av en prickig korvsmörgås och kolla om Big Daddy verkligen tänker göra slag i saken...

Kommentarer
Postat av: Anna

Vet inte om jag skulle kalla artikeln om babyn uppblåst! Men alla har vi ju rätt till våran egen åsikt....

Postat av: ronnie

anna: uppblåst? SKREV JAG DET? jag menar i sensationsjournalistikssyfte... det är okej i vissa fall om man ska mobba Kicki Danielsson. det gör jag också och alla andra med förresten...det är nästan kotym...men jag tycker det är vidrigt när man gör det men misshandlade spädbarn...

2007-10-24 @ 18:54:32
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Jo

haha, alla arga och glada kan väl mötas upp på medis så man får ett ansikte, eller en tutte på vem som tyckt till. en ny vän för livet kanske tom, eller kärlek. vem vet, horst och arg djurskötare kanske finner varann?!

2007-10-24 @ 21:11:25
Postat av: Samfiona

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.

2008-10-22 @ 08:52:47
URL: http://samfiona.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback