Äntligen Fredag...

Jag fryser innifrån,, dricker skållhett svart kaffe och har tänt levande ljus...hoppas at jag fixar den här dan på ett bra sätt...

Brrrrr, usch inspiration tack vad ska ni göra idag...

jag vill shoppa lacktights vilket betyder att jag måste konfrontera clownspegeln igen men jag kanske pallar bättre idag...annars så  så ska det inhandlas bubbel och räkor till i afton...

men egentligen så längtar jag mest efter den där supergoda fantastiska cappucinon från söders bakficka...

längtar efter mörkret om morgnarna så jag slipper vakna av ljuset och den ettriga solen..längtar efter levande ljus i alla fönster, varm choklad som ångar och lussebullsbak med tomtenisseluva och raggsockar på...

det är för kallt för att flänga runt på stan i festblåsa, jag vill ha en helkroppsoverall

en helkroppsoverall så jag slipper frysa och en lägnehet med kakelugn att komma hem till

Kakelugn och Sushi...men då ska den se ut så här...allt annat är fusk och tönterier och räknas inte...


Btw så skickar jag numera ut alla invittioner om kalas och liknande via
facebook, alla andra communitys ska utrotas, dö och begravas och deras undergång ska firas med gravöl...så  om ni inte finns där så ropa till så jag vet att all partyinfo inte går fram till er...

Tonight

CAVAPARTY IN THE YELLOWCASTLE

be there or be ...

Kommentarer
Postat av: Sin

Sushi och vin och film med Fredrik, men det visste du redan. Det blir väl djur från havet och (bubblande)vin för din del med hoppas jag? KRAMAR!!

2007-10-19 @ 11:47:07
Postat av: ronnie

mmm du jag måste nästan lägga upp en bild apropå sushi

Postat av: Sin

Ååååå gör det!
När kommer du och blandar fantastilicious Strawberry Daiqiris? *längtar*

2007-10-19 @ 13:09:56
Postat av: ronnie

imorgon??? det e upp till er?

jag har inga planer soo far...

allt jag behöver är en mixer (stav går också bra, ljus rom, roses grenadine, vaniljsocker frysta jordgubbar och lime)

2007-10-19 @ 13:48:18
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se.se
Postat av: Sin

WHAT WHAT WHAT! Jag ska GENAS överlägga med Mr. F!
Jag återkommer! :-)

2007-10-19 @ 14:35:43
Postat av: Sin

Nu har jag informerat herrn. Och blir det inte du, jag och han, så blir det DEFINITIVT du och jag!! Ska vi bestämma det imorgon då?? Whoooohooooo vad kul!
Vart, när och hur kanske jag kan återkomma om imorgon förmiddag om det går bra? Måste ju inhandla varor och (om vi inte ska vara hos honom) så måste jag hem och TOK städa. HAHA.
KRAM

2007-10-19 @ 14:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback