annars var gårdagen okej

bortsett från det brutala mordet på mina stackars glasögon...jag började fan nästan grina...

vill någon gå på stan med mig och leta nya...äta youghurtglass i gallerian och kolla om de finns kvar...annars måste jag fan lämna in dem på lagning...

Men de va en grym fest och skam på er allihop som inte va där. jag hade massa skoj och hällde nästan en jack och ginger ner i kragen på självaste
Alex Shulman där han satt ensam med en öl på uteserveringen och såg tämligen tam ut...lite som en trött hemmakatt på rymmen från domestiserande matte kanske... who knows..jag hade go lust att smyga förbi honom och viskväsa lite i hans öra...snart alex snart...snart har jag ditt jobb...


nu ska jag läsa Dn i pappersvariant och jäsa lite efter vällingfrullen och min sista Pussy energydrink från köpenhamn...


SEN VILL JAG LEKA FAN HÖRRNI DE E JU SOL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback