Amöbakoma

snart ska jag göra ett ryck och med hjälp av positiv röstträning lyckas kravla mig upp ur sängen där jag ligger på mage under min zebrafilt och tjurar...

positiv röstträning är typ sista vägen ut om man vill undvika knark och bara lura sig själv på ett helt brainish naturligt sätt. de e skittöntigt och meningen är väl att man ska stå och kolla sig själv i spegeln och säga ungefär såhär...

"JA JA JA HURRA Å VA BRA... Å VILKEN BRA DAG, JA JA JA, Å VA HÄÄÄÄRLIGT OCH BRAAAA, JAAAA NU GÅR JAG!"

jag tror det var Nils den jäveln som lyckades lura i mig att prova nångång, skådeseplare och teater-teriier som han är

och det värsta e

it fucking works

det gäller bara att komma över den väldigt starka mentala spärren i hjärnan som säger " ha ha du ser ut som en idiot nu när du står och gormar och gastar att du mår bra till dig själv i spegen"

speciellt när man ser ut som en överkörd grväling och luktar typ lika gott...

okej here we go

...uhhhhh jag vill inte...

Kommentarer
Postat av: emma

du har sannerligen rätt.
Men mitt namn på listan, fri entré och gratisvin till trots blev det mos iallafall. Det är därför jag har sååå svåååårt att hitta charmen...om inte ens det går vägen liksom..?

Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Jag vill äga en zebrafilt!

2007-10-13 @ 21:28:16
URL: http://SKiNHEaDxBArBiEdOLL.blogg.se
Postat av: ronnie

emma: nästa gång kommer jag med som förkläde och visar hur man slår klackarna i taket
:skinnheadbarbiedoll: jaghar två, den ena importerad från ungern =D där har alla sånna! !!! men note taken och jag ska nog skrika till om jag ramlar över en någonstans...

2007-10-14 @ 11:11:58
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback