ÄLGFAN E RÄDDAD!!!

så nu kan ni andas ut..skönt att DN kör stenhård bevakning kolla själva .>>>

det betyder också att nu är det fritt fram för vem som helst att sätta sig i fontänen på Plattan och yla...

har man inget bättre för sig en fredag eftermiddag så go for it...räddningstjänsten verkar va på hugget idag, Det är nyhetstorka, journalisterna sliter sitt hår på landets redaktioner i hopp en sista grej innan det vankas after work på lokala pubencome on jump in the water...you might get famous...om ni ni inte redan står nere på Medis och visar pattarna för Robert Aschberg det vill säga...

om två timmar ska jag möta LInnsan i pärleporten...det vill säga systembolaget på liljeholmen...jag ska hjälpa henne att bygga upp ett bra barskåp nu när det e löning och allt ska man ju passa på...

kändisar har personliga rådgivare att gå i gallerior med inför kommande nobelfesten, mina polare har mig som uppslagsbok och happy-elf på axeln när de går på systemet...

vad ska ni göra ikväll folks?

skåla i champange
glo på teve
äta chips
ut och dansa
skjuta älg

vad pysslar ni med en fredagkväll där ute i den stora världen...

jag har städat skafferiet och sorterat bulgur och quinoa i bokstavsordning så kul har jag...

Kommentarer
Postat av: Jennifer

jasså? Vad är det för fik då?=D

Postat av: ronnie

ja men massor...sen får du ju säga om du gillar söder eller sture? så blir det lättare att guida =D

2007-10-26 @ 15:03:17
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Sin

Det roligaste var ju att länsbefälet hette Jan KAPTEIJ!!! HAHAHA
Jag är Kapten Jan Kapteijn! *asg* Dålig humor? JAG?!?! Inte då!

2007-10-26 @ 15:09:07
Postat av: Sin

MEN.... HALLÅ!!!!
Det blir ju bara bättre ju mer av artikeln jag läser *skrattar så jag nästan kissar ner mig*:
"säger naturguiden och jägaren Claes LJUNG" hahaha jag heter Claes Jung och jag gillar att promenera i skogen där det finns ljung. hahahhaha

Ne jag ska sluta nu, förlåt. *fniss*

2007-10-26 @ 15:11:47
Postat av: ronnie

här en länk till sinnica förresten angående bål...

http://www.tasteline.com/default.ns?strItemID=showDocument&lintDocumentID=1059

2007-10-26 @ 15:11:48
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Sin

Åååå tack... dock försent. Men det gjorde inget för hon som ville göra bål var sjuk idag. Tack för tipset sötnos.
Hoppas ni får super kul ikväll!
PUSS

2007-10-26 @ 15:12:55
Postat av: ronnie

vi kommer SAKNA DIG!!!!

säkert att du inte vill komma? vi e i årsta från kl fem redan så su e alltid välkommen förbi om du vill tjöta lite...

2007-10-26 @ 15:19:46
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Elin

Jag ska gå och simma med min pojkvän. Det tycker jag känns som kvalitet en kväll som denna.

2007-10-26 @ 15:22:07
Postat av: ronnie

Elin: brrr hoppas de e varmt i poolen och älgfritt =) nu ska jag göra pilates =)

2007-10-26 @ 15:27:05
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Sin

Sötnos! TACK!

Jag ska dock hem och göra mig fin inför ikväll, Fredrik lagar middag och jag har köpt tjääämpäääjn och strawberries. *le*

Men som sagt, ha nu super kul, och rocka loss till BAB lite för mig med!!
KRAM

2007-10-26 @ 15:34:29
Postat av: Fia

Jag ska vara fredagsmysig och titta på film och äta chokladsojaglass med varma hallon... För att sedan somna helt fult på soffan :P
Men imorgon blir det nog lite mer party.
Hoppas din kväll blir kul!

2007-10-26 @ 18:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback