Work it baby work it

Lyckades jag göra en söndag?

Jag tycker jag borde få känna mig lite duktig nu men nehe...

Gick upp i kristlig tid, inte jättebakis, inte kräkig, bara småsliten.
Åt bra frukost
Dammsög hela lägenheten och torkade lister och golv
Långpromenad runt halva söder och frostbitna kinder
Handlade (ångest iofs men överkomlig)
Lagade och åt middag med mamma (ångest men överkomlig)
Rensade och städade kylskåpet
Drack glögg och åt nötter och dadlar med mamma (ångestnivå hög men överkomlig)
Kvällspromenad med mamma (ångest men överkomlig)
Jobbade på en text och skickade iväg den (fortfarande ångest men överkomlig)

trött? jag n nehej du....

nu ska jag packa lite kläder som blivit köpta och så jag kan posta och skicka iväg dem imorn

jag tycker jag borde få andas nu...andas utan ångest
men enligt demonerna duger jag tydligen inte ett smack ändå
enligt demonerna hade en lyckad dag tillbringats ihopkurad till dammboll på golvet i drag utan strumpor

jag tänker fan inte lyssna på dem längre...they make no sense...

i am gonna work it my way sen får de skrika bäst de vill...


för gårdagen var awsome, jag håller fast vid den nu...


Kommentarer
Postat av: Ruby

Håll fast och låt fanan vaja i vinden!

2007-11-05 @ 11:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback