tjipp tjipp faderullan

DÖ DÖ DÖ JÄVL FÖRKYLNINGSSÅR PÅ NÄSAN!!!! fast det är rätt kul att se hur alla reagerar när de ser mig, typ ehhhh du har nåt där eller så låtsas de som ingenting...men glor som in i helvete. det är ju liksom helt uppenbart att det ser ut som jag ar canser i näsan ändå babblar de på som om det regnade haha

Vinterkylan vill typ ha ihjäl mig, jag tog en sen promenad längs med albysjön igår och det var KALLT KAN JAG LOVA! mina fötter dog, min näsa dog lite mer och sen dog jag nästan...

Hursomhaver

Linnsan e min dejt imorgon och det komemr bli faboluöst!

Nu ska jag gnida in snoken med fetsalva, röka en välbehövd cigg och försöka komma på en bra outfit tills imorgon!

Det är för kallt för att va LeeLoo även om jag e grymt sugen...

någon som äger ett par silvertights som jag kan få låna....en röd peruk och ett par orane gummihängslen?

vad har ni för kul planer i veckan som kommer?


Kommentarer
Postat av: Majs

Jag har också caner i näsan. Min hals är lite som när rumpan är söndertorkad... :))

Postat av: Ruby

Jag har cancer vid munnen!
Jag jobbar som nördo med europautskick av BAB!
Trailerna snart klar, hemsidan är uppe på english now!
Så jag är inomhusnördo!

2007-11-27 @ 21:27:14
Postat av: Drysen

Tänk dig när vi män (är jag tillräckligt gammal för att kalla mig man? hmm...) i alla fall! Tänk dig när vi män är förkylda! Det går inte att jämföra!

2007-11-27 @ 21:39:53
URL: http://drysen.blogspot.com
Postat av: ronnie

majs: vi kan byta...det är kul i början jag lovar
ruby: buhuuuu jag som ville att du skulle träffa linnsis juheee
drysen: jag tror du är en riktig man men jag tror inte du någgonsin upplevt smärtan i min näsa i jämförelse med en förkylning...dessutom finns det ju echinaguard mot sånt..hur fan botar man klamydia i fejjan?

2007-11-27 @ 21:49:20
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Majs

Klamydia i fejjan? Häll antibiotika i facet och släng en varm handduk över dig. Jag har testa, man fick en anisktskur samtidigt, ganska sjukt men det funkar hahaha

2007-11-27 @ 21:57:12
URL: http://gaykvitter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback