Räkkräk...

de e mycket eckligt att krekas rekor genom nesan seger ja bara...

usch

HALLÅ JAG BLIR VÄL ALDRIG FYLLESJUK HELLER... iofs e jag inte van vid att sitta på samma ställe och pimpla skumpa...jag brukar ju spatta runt som en toka och se till att jag vet vart skåpen står liksom

jag tror jag blev lite för berusad...det händer faktiskt mycket sällan...

mycket mycket sällan

det är när man vaknar nästa dag och hittar de där märklig spåren av fyllemonster som gått amok

jasså åt jag upp cashewnötterna igår...jag som inte gillar cashewnötter...konstigt...

igår gillade jag de tydligen så mycket att jag la några extra under sängen i fall jag skulle ehhhh vakna och bli sugen på cashew??? knappast...igår var tydligen ingefärskakor väldigt gott också...det minns jag faktiskt...de var sega och goda och lite svårtuggade...med smör och linfrön tror jag att jag skulle kunna gilla de igen...

som sagt...lite för berusad kanske...

men Petra va blond, långhårig och trevlig och hade typ det absolut bäst stachade kylskåpet hittills. Hon slår er allihop med hästlängder Petra. Nu var jag faktiskt lite sansad iochmed att vi inte setts på hundra år, eller nio iallfall kom vi fram till, så jag tyglade mig lite i mina neourtiska beteendemösnter och lät bli att snoka runt i hela kylen, vända och vrida på alla burkar och gräva runt i skafferiet som en yr hamster.

Förutom ett lager av bubbel så e Petra the PIMMSQUEEN!!!

Om man har Pimms i kylen är man safe, då e man cool, Pimms is the shit...bokstavligen...drick det aldrig! Ni kommer älska det men dagen efter vill man inte leva...Det är som att ta heroin, fast med dubbel rödvinsskalle i bakfylla.

Hur som helst, nu har jag jätteont i magen, jag har druckit vatten och småkräkts lite hela natten (vi säger att de va rekorna va ;)

Mitt hornät funkar fortfarande inte men tydligen så kan man snylta på grannens trådlösa just här i sängen där jag ligger nu....

så dan e räddad...

jag återkommer om en liter juice ungefär...

en parentes...när jag vaknar på morgonen så glor jag rakt in i det här...tio cm från näsan...

image515

Kommentarer
Postat av: Sin

Haha, mina arbetskamrater snackar om PIMS alot! :-)Skönt att du hade så kul igår!

Ses vi i eftermiddag?

KRAM

2007-11-01 @ 11:58:38
Postat av: ronnie

sin...jag vill verkligen...åh jag vill men dagen idag var hård och allt blev fel från början och nu ska jag jobba på mnma-festen istället...men jag har som sagt två biljetter till salu om ni skulle va peppade...

Postat av: Sin

Tråkigt att höra babygirl! :-( Men nya tag imorgon/ikväll! Du är värd allt fint i världen, om jag ändå kunde tralla bort dumma, dumma sjukdomen för dig!

Love you anyways, det vet du!

KRAM

2007-11-01 @ 16:10:05
Postat av: densan

åh. vad heter den där flaskan med mjukt leopardtyg? :)

2007-11-05 @ 16:02:37
URL: http://densan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback