Mysmelankolisk morgonpromenad

Gårdagen kan sammanfattas ungefär såhär:

Förkylningssåret eliminerades med hjälp av Bombay Sapphire Gin DET GJORDE SKITONT!!! fan för i helvete häll aldrig inte ens fin-gin i öppna variga sår som ni har i ansiktet och som är i storlek med danmark. (fatta vilken värdinna Ruby är som offrar sitt fingin på mitt äckliga förkylningssår, hon hade liksom Gordons också men hon ba "jaja ta bara sapphire du det blir nog bra"

Sen drack vi två flaskor skumpa

Sen åkte vi tuben med en av skumpaflaskorna till stan och bjöd generöst medpassagerare på medhavt bubbel.

Sen gick vi på Galapremiären av club Pigalle

fantastiskt snygga lokaler
....men var var dansgolvet?

fantastiskt snygga människor
..varför föddes inte jag som queer i manskropp fan fan fan *slår och dunkar huvudet i väggen*

en fantastisk värdinna
...hon var bara grym no bullshit!!!

fantastisk renskav.
... som jag aldrig han prova

fantastiskt illamåendeframkallande chokladtryffel
(ruby blev typ sjuk stackarn av att bara smaka på en =O)

vi minglade, drömde oss bort till GAYLAND, flörtade med fotograferna och var såklart snyggaste bejbsen på hela stället (efter
LeO förståss)

CLUB PIGALLE!!!!

Try it!
Go there
Do it!
Sex yourself up!

Vi hade skitskoj iallfall!

Massa fina bilder från festligheterna HÄR>>>


startade dagen Idag med en långpromenad till jobbet längs med albysjön....

myser med mig själv och len loka päron just nu..

på kontoret råder "störsssssta möjliga tyssssstnad " i den grad att BronettBröderna skulle bil imponerade.

sa jag att jag myser med mig själv och loka päron???.

riktigt myser

kontorslandskapet är tomt stilla dött. äntligen fattar jag idén med kontorslandskap istället för eget rum...när katterna är borta sitter råttan som en kung mitt på bordet..

jag knappar på tangentbordet i skenet av en fin och julig ljusslinga, på mitt skrivbord ligger en fin och julig apelsin.

Kommentarer
Postat av: Christopher Anderton

Dansgolv kommer. Och det kommer att vara sjukt bra!

Postat av: ronnieroadkill

bra då vet jag att jag kan till pigalle och ramla och slå mig lite också

blir mkt roligare då!!!!!

2007-11-23 @ 18:31:06
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Erica

låter som en lyckad kväll=)

2007-11-24 @ 12:39:58
URL: http://enslagssanning.blogg.se
Postat av: Arenatalia

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2008-12-03 @ 16:41:48
URL: http://arenatalia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback