Kylskåps verses garderobsångest

Nej det blir inte bättre eller värre än så här nu.

Jag är fortfarande 163 centimeter kort
Det var inga nya skor i garderoben när jag vaknade

Jag har det med min garderob som många har med sina kylskåp. Jag öppnar min garderob hundra gånger omdagen och liksom hoppas att den där sladdriga salladen längst ner ska ha förvandlats till en tolvbitarssushi under natten. Men den gråstickade tröjan från hm 97 vil liksom inte bli en Cavalli-leopardklänning hur mycket jag än försöker.

det händer liksom aldrig

Kommentarer
Postat av: Majs

Jag har typ en Sloggi-tröja du kan få låna :))

Postat av: hannah

...å jag har hittat LE SILVER-DRÄKT! It's all yours if you want it... :-)
Likaså en genomskinlig, röd biker-jacka i plast.
Och dina gamla silverbrallor...

kram ses imorgon

2007-11-28 @ 10:48:47
Postat av: ronnieroadkill

majs: om inte hannah kontrat med sin kommentar verses din tror jag att jag hade börjat grina ;)
hannah: vaaaa silverdräkt hurra hurra! men kan du typ ehhh möta mig nånstans så jag kanske kan få med den till linnsan för jag behöver den kanske ikväll!!! hur ser den ut tell me tell me!

2007-11-28 @ 11:23:25
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: hannah

alltså hmm...det är en kort silverkjol med knappar fram, och en liten silverväst...eh, fan det låter ju helt sjukt, men om du vågar testa så är du more than welcome to do so :-)
Jag ska hämta Niklas idag, men du kan komma förbi mig o hämta outfitten efter 16 sisådär. Funkar det?

2007-11-28 @ 11:38:22
Postat av: Majs

asg, roonie jag skrattade ut mitt te :)
Sen hittade jag en tröja från gamla Domus, det är väl kult?

2007-11-28 @ 13:49:22
URL: http://gaykvitter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback