Kaosmorgon...

Diskmaskinen e pajj
Micron e pajj

jag bah AHHHHHH hur ska jag nu kunna micra min morgonvälling oh miein Gott! *sprang som en virrig kakaduva ett varv runt köksbordet och slet mina imaginära fjädrar ur skallen på mig (det är mycket fågelliknelser just nu undra vad det betyder???)

sen gjorde jag som man gjorde i mitten på 1900-talet och värmde min välling på spisen. det kändes mysigt och som om jag fck lite kontakt med våra urfäder och mödrar där i hyddorna på savannen eller hur de nu bodde stenåldersfolket.

men det blev konstigt för ytan av bränd mjölk på ytan utblev liksom och det är den jag gillar bäst så jag är lite sur nu och kompenserar med en stor soyalattekaffe med extra mycket socker och mjölk

obs! det växer numera berg i danmark iallfall om man ska tro kartan till förkylningssår jag har i fejan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback