Glitter och glamour och nya skor?

VEM vill följa med på lite hemlig Glittrande Glammig Galapremiär för en ny klubb som öppnar i sthlm på torsdag?

image520

jag vet inte vem jag ska vääääljaaaaa att ta med mig =P

jag behöver nya skor och en festblåsa...
jag behöver bli frisk rekordsnabbt
jag behöver jobba in ett par timmar den här veckan så jag kan gå tidigare på torsdag och sova länge på fredag

för inte fan tänker jag spara på krutet eller spotta i glaset om det vankas klubbfestpremiär, speciellt inte när det utlovas glitter glamour och bubbel bubbel!!!

jag snor circusqueens angies motto och säger

"whos up for looking fabolous at all times?"

you?


helt ärligt jag har ingen aning och står med lite beslutsångest....men en hint om vem som e sugen och på skulle ju kanske hjälpa...jag har ingen aning, efter den här fredagens jävla telefonditsch borde jag egentligen va tjurhuve och strunta i att ta med nån, gå dit själv och bara va fabolous gorgeous alone och fucking awsome...


fast oh well ni känner ju mig, jag är sällskapsjuk och kompiskär som en ylande hyena och om jag kunde skulle jag öppna egen klubba och bjuda med allihopa.


MEN HJÄLP MIG NU FÖR FAN! VEM I HELVETET E GALASUGEN?


=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D


image521

 


Kommentarer
Postat av: Erica

Svar; Haha klarar jag av det tills torsdag får du självfallet låna den:D

Postat av: anna

men säg inte så för jag vill ju kommaaaaaaaaaaaa!

buhuhuhu

2007-11-20 @ 01:21:10
URL: http://www.pyttis.blogg.se
Postat av: hannahKORVEN

sounds FABUOLUS ju!
pic me pic me pic me! :-D

vill du btw hänga med mig på Rodebjer-utförsäljning nästa vecka? (Strategiskt att nämna det nu, eller hur? ;)

2007-11-20 @ 09:05:40
Postat av: ronnie

mohhahahah shit vilken maktkänsla!

2007-11-20 @ 10:49:03
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Hanna ^^

tack! men ja tror ja e mer "vågad" och "extrem" i min klädsel idag än vad jag va för 10 år sedan! haha... =)

2007-11-20 @ 10:58:38
URL: http://hannaofsweden.blogg.se
Postat av: hannah

Ronnie: ja jag förstår det...lite som Alex Schulman när han lottade ut en lunch med sig själv alt. 500 spänn. Vadå, 500 kommentarer eller? Mäktigt! :-D

2007-11-20 @ 11:19:43
Postat av: ronnie

Bra idé!

Så nu vet ni! Bästa motiveringen till varför just DU ska följa med på galakals vinner en partykväll i ronnie roadkills fantastiska entourage

2007-11-20 @ 14:01:44
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Renevilma

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

2009-11-26 @ 14:32:30
URL: http://renevilma.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback