Ändrade planer...

egentligen vill jag bara fly ut i världen och springa bort min ångest som vanligt...men nåt håller mig tillbaka...rädslan tror jag...den där jävla rädslan...anorexin morfar hela tiden...ena dan upp...andra dan ner...uppneruppner hela tiden...bra dag dålig dag bra dag dålig dag...

frisk
sjuk
frisk
sjuk

typ

ibland måste jag fly för att orka och ibland orkar jag inte ens fly...de dagarna e värst...när ångesten står som hagelspön i huvet på mig och pickar små små hål i kraniet, naggar, eggar, tjattrar tjatar...spring ronnie spring, gå ronnir gå fortare fortare mer och mer..inte sitta still, akta dig för maten för då måste du springa fortare mer och längre....hela tiden...

idag kommer jag inte ut genom dörren...det tar emot...det är sorgligt för det skulle kunna va en så bra dag...solen skiner...om två timmar skulle jag kunnat möta upp sinnica och hänga med henne och skinnheadbarbiedoll och blandat daquiries...jag hade kunnat gå på stan nu och köpt de där skorna, jackan och väskan jag bara måste ha...

men jag kommer inte ut genom dörren...

vågar inte ens gå ner och hämta ut det där paketet...fick en avi på posten ju....jätteskumt...vem har skickat vad? vem har mammas adress och mitt namn här och vet att jag är just här????

well well

det blir aldrig som man tänkt sig brukar man ju säga....men för min del måste det alltid bli som jag tänkt mig annars blir det fel...och idag är redan fel från början så det spelar ingen roll hur mkt solen skiner eller vad världen har att erbjuda mig idag. jag kan inte ta emot.

hursomhelst

jag ska jobba på Halloween
NMA-festen ikväll istället...

plus att jag har två biljetter dit att sälja. Någon intresserad? skrik till fort som fan eller fråga efter mig där i dörren...sinnica och barbie kanske???

Det kommer bli grymt! Massa snygga alternativa modeller i  fantastiska outfits. jag funderar på att va en combatversion av batgirl och använda mina gamla killerboots för första gången på hundra år...sen säljer jag nog de också haha

jaa just ja bilddagboken e lite uppdaterad också....så glöm inte att buda nu!!!!

eller fan har ni några andra bra förslag på utklädnad...

Kommentarer
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Det 'lustiga' är att jag var så jävla nära att stanna hemma p.g.a. ångest.. jag hetsåt chips & vågade mig ut sedan X| KRAM!

Postat av: Tristansolveig

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2009-04-06 @ 08:56:17
URL: http://tristansolveig.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback