Alvedonskalle

Jag gick raka vägen hem och la mig i sängen igår....pang klockan halv åtta.

Det är mycket dumt jag vet men jag är verkligen krassligt överjävligt jävla kanonmonsterförkyld och anledningen till att jag står på benen är kaffe koffeintabletter brusalvedon och massa annat shit. sen låg jag och ångestvred mig såklart hela natten...

som jag skrev tidigare jag hatar piller jag tror inte på apoteketshit. men när det ligger så här risigt till så tar jag fan allt

ge mig amfetamin och jag gnuggar det glatt som tandkräm på tänderna och smörjer in tandköttet...

nu har jag aldrig tagit amfteamin så jag vet inte om det är så man gör men det känns som det skulle kunna hjälpa iallfall

JAG VILL BLI FRISK NU BUHHHHUUUUUUU!!!!!

fan nu ska jag va äckelduktig och gå hem koka vitlök och dricka ingefärsthe igen

usch de e nog min enda chans för att bli frisk till på torsdag....just ja förresten...hur går det? e ni sugna på att haka eller...

jag kan inte lova någon något men fråga kan man ju alltid.......

Kommentarer
Postat av: emma

du har mer än rätt om var hemma är...men det jag blivit besviken över var det ställe som var det mest hemmma jag någonsin känt, som förändrats...eller så är det värre - som jag misstänker, att det inte är platsen utan jag och all hemska sjukhet som förändrat känslan. Och då är det bara sorgligt och ännu värre!
However, big fan of yours, Ronnie! Keep up the good work.

Postat av: Sin

Din STACKARE, du MÅSTE hålla dig lugn för att bli frisk. *mammig* Alldeles för länge sen vi sågs, kurera dig nu så vi kan ses. KRAM

2007-11-21 @ 11:42:05
Postat av: Hugoanne

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2009-03-04 @ 11:59:15
URL: http://hugoanne.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback