GE MIG!!!!

en digitalkamera tack!!!!

en internetanslutning tack!!!!

eller bara sjukt bra tips på var jag hittar billiga sådanna så att jag kan ordna själv...

för mitt liv är fan meningslöst utan desssa två komponeneter...


nu ska jag vägas och hjärnskrynklas hos rikke.


clownvågen på skolan visade 39 kilo... det stämmer inte ett smäck! jag är tjock som en julegris och har mer energi än en påskduracellkaninhare...


så det så!


solen skiner och även om jag e tjock idag så e jag lite glad...


puss


Kommentarer
Postat av: dödsmördarkittin

hej ronnie.
jag har läst din blogg ett tag nu, vet inte hur jag kom hit..men det gjorde jag iaf.
det är intressant och kul, och du skriver bra. även om det är lesset att du är sjuk.

det jag tänke säga var väl mest, bli tjockare och tjockare :) kill ingolf :) LEV! du är alltid värd det.
Kram.

2007-03-13 @ 23:32:34
Postat av: mårten&anna

förr fann... se till och fixa ingolf annars får du skicka honom hit så ska jag visa vad det är... se förra inlägget...osv. vi saknar dig,,

2007-03-16 @ 00:52:23
Postat av: ronnie

dødsmørdarkittin!

kul att ha dig hær och cool du e som læmnar ett spår...vore ænnu mer skoj om resterande blogglæsare var lika coola som du hehe ;)

jag vill inte bli tjcok, helst vill jag vara levande død i en værld utan stirrande øgon och speglar fast med mer livskraft...det ær dessværre en svår combococktail som inte funkar rent fysilogiskt... dærfår får jag væl bli lite mindre utmærglad iallfall...

mårten och anna

NI ÆR MINA HJÆLTAR!!!! SAKNAR ER MER ÆN NI KAN FØRESTÆLLA ER! mer vaniljegløgg och corona åt folket!!!!

2007-03-16 @ 16:20:51
Postat av: Wayberlin

Good web with cool info. Thanks.

Postat av: Kaiidun

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2009-07-01 @ 10:32:20
URL: http://kaiidun.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback