usch ångest...

så jävla löjligt...

men i dag e ja lite rädd

ja ska sova själv i nya lyan.

stella e i london på audition och ja e lämnad alone med spindlarna

igår satt det en mycket äcklig och aggresiv spindel i attackpossition på min KUDDE i sängen!!!!

vafaaaan??? vad gör dem i min säng??? jag som trodde att spindlar bodde i trånga mörka vrår och höll sig till sina väggar och hörn där de kan spinna nät och sitta och vänta på sina jävla byten...

de här spindlarna tycks vänta på att få äta upp mig...jag har dessutom ett äckligt bett på mitt äckliga ena lår...undrar om det är attackspindeln som ätit på mig

next time i see you i wont show any mercy at all...

image235

fatta att en sån här dude satt på min kind...

jag vill dö nu....

Kommentarer
Postat av: linnéa

Nej tror då inte det var spindeln som bet dig! En mygga kanske? Men usch, en spindel på din kind :|

Postat av: Pjotorenator

Nice dude!

2007-08-21 @ 14:24:18
Postat av: Pjotorenator

Ta kontakt med killen på skansen!

Postat av: Pjotorenator

Elle ännu bättre skaffa en större spindel som äter upp den lilla!
Ha Ha Ha Ha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback