REHAB!!!

ni kommer inte tro mig....

igår åt jag sommarmiddag i solnedgången med utsikt över en grön sommaräng och en veteåker ute på det skånska höglandet

sen satt jag ihopkurad i en trädgård och surplade på en enkel drink eller två och käkade färska jordgubbar

imorse vaknade jag halv åtta och gick ut och la mig i gräset och läste martin kellermans rockyalbum i sommarsolen tills jag somnade om i gräset till allt fågelkvitter. sen vaknade jag av att en kissekatt nosade mig på näsan

JAG ÄLSKAR SVENSK SOMMAR

jag vill inte tillbaka till danmark jag vill ha semester nu och för alltid och aldrig mera jobba eller åka hem!!!!

ahhhh jag har glömt hur underbart det är att leva...fan petra vad glad jag e över att jag sparkade mig själv i röven och åkte hit på snabbvisit...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback