hejja jättekuken!!!!

och ännu ett förbannat kukår har gått...

ner med ollonet i jorden, sätt sving på pungkulorna och be vädergudarna om en ny tsunami, en ny stormen gudrun och om ett gästspel från isbjörnar i vinter

jag ska fira med en flaska sydlig trygghet och utländsk turkcola

sen kanske kanske kanske jag vågar mig förbi artisskolans efterfest fram emot småtimmarna imorgon bitti...

vi får se, eller den som lever får se

idag har jag iallfall shoppat, en klänning, en riktig behå (trot eller ej men det sernästan ut som ja har tuttar med den på) och nya wasabiärtor och ett par gigantiska solbrillor...

hipp hurra vilken dejlig dag och hipp hurra vilken övertraditionell svensk midsommar...

jaja nästa år ronnie, nästa år kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback