sthlmsnatt i gamla goda vänners lag

med risk att låta tjatig men

I LOVE YOU GUYS I LOVE YOU GUYS I LOVE YOU GUYS

weeehhoooo tjim tjipp och tjooo dansar runt med rumpan bar...

hur kan det va så jävla stor skillnad på danskar och svenskar??? jag har så fantastiskt genuina och urgulliga vänner här som jag skulle gå över lik för om de bad mig men de bekanta jag vistas kring i danmark skulle jag inte blinka två gånger för att säga upp kontakten med rakt av...

hemskt va?

usch börjar fundera på att flytta hem till stockholm...jag är trött på dansk standard, danska haschtomtar, chrisitiania, den sluskiga likgiltigheten och danskarna överhuvudtaget...

flytta hem och börja om...ge estockholmo en ny chans...

ahhh jag vet inte...var ska jag annars ta vägen.. berlin?

well gårdagen bjöd på rysk ompa ompa i goda vänners lag på KGB bar där jag dansade häcken av mig (bokstavligen) till rysk ska-musik som bästa Brollan och partners in crime Damon Zurawski fyrade av på sin nya klubb Summer in Siberia.

jag och carro blev gång på gång runtslängda på dansgolvet av diverse ryssar som bröt på knacklig engelska och ville bjuda på champange... tyvärr var vi sent ute som vanligt så baren hade såklart hunnit stänga redan

typiskt

ja ja jag sov som en bäbis på tbanan hem och däckade med fötterna på huvudkudden som en trött lammunge

kvällen hade varit perfekt om jag inte ställt mig på vågdjävulen innan jag gick och la mig

den ljuger den måste ljuga...man kan inte gå ner så mkt på så kort tid...

vem är jag nu egentligen

annika eller anorexia????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback