Roskildebilder och annat trevligt...

Så häääääär lycklig blir man av att starta dagen med smornoff ice, wasabiärtor och en jävel jägermeister...

sitter utanför kvickly i roskilde och har precis snattat för första gången i mitt liv =O=O=O

det blev en tub champinjonost som någon glömt kvar på disken vid spirituosan...

image270

Stella e skithet i hatt och gummistövlar  poserandes i leran som fortfarande var lera och inte lervälling och som senare skulle utveckla sig till lervälling täckt av sjö... det här var dag ett, då man fortfarande kunde ta sig fram i skiten utan gummibåt och flytväst...

image271

jag minns inte ens att stella tog den här bilden på mig...

det är torsdag regnet har vräkt ner hela dagen och jag har suttit i tältet och knaprat på wasabiärtor och smuttat jäger hela dagen för att hålla humöret modet och värmen uppe... till slut gav jag upp och gick in och satte mig hos våra danska grannar som bjöd på hot and sweet, fishermans friend och öl...och en skitsnygg partyhatt.... jag mår bra här, här är jag lycklig, här vill jag vara....synd var bara att vi skulle gå och jobba en timme senare och jag var så aprak att jag knappt kunde stå på benen...

image272

festival på riktigt...kall öl i plastmugg och allt för mycket sol i bakfulla trötta ögon....

image273

därför ska man köra solglajjer på!!!

image274

vaddå regnade????

ser ni nåt regn?

nej just det

det här e va ja kallar semester....sen va vi lata och orkade inte ta fler bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback