nirvana

jag älskar mina vänner

ni betyder så otroligt mycket för mig att jag vill sluta dö långsamt nu med detsamma

om det inte vore för er så skulle jag legat six feet under för ehh kanske inte hundra men några tiotalsiffriga dagar sen säkert

linnsan kom förbi och plockade upp en väldigt trött men glad och lite småsliten folkskygg ronka och lyckades vända henne från småsliten överkörd katt till en happy livstörstande lady

just nu mår jag bara sådär överäckligt jävla bra

vi strosade på stan, shoppade en liten present till en liten Tretusen, klättrade upp till mosebacke i stiletter, drack öl under fleeceplädar på medis, promenerade mera i sällskap med fantastiskt söta Tretusen, åkte buss tillbaka till söder och avslutade med varsin luxuriös gigantisk megasupercocktail på Vampire Lounge innan jag så jävla nöjd lycklig och glad tog tuben hem och blev inte ens på dåligt humör när jag upptäckt att jag gått sönder min ena stielettklack på bara en halv dags strosande på stockholms grymma kullerstensgator

nu har jag tvättat bort sminket, smörjt in mina trötta ögon med mammas dyra ögonkräm och ska avnjuta en kopp rykande hett chaithe in front of my baby darling laptop computer

borta är ångetsen över cheese and baconburgers, kladdiga menykort och clubsandwishrester

imorgon ska jag äta frukost på balkongen om det så ska va i full vintermundering

JAG HAR SOMMARLOV

om det så nu bara varar i tre ynka små futtiga svältande dagar

imorn ska jag träffa min älskade långbenta vackra och buissneslady och karriäsrkvinna till dödspolare hannah och blanda drinkar så äckligt överjävligt goda att hon kommer glömma vad hon heter.

godnatt alla mina skatter därute och tack för att ni tror på mig

jag vet att jag rockar jag vet att jag är bra och jag vet tt jag kan

idag kan jag allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback