jag ær stark

igår flippade jag lite psykiskt på kvællskvisten...

men det var en bra flipp

istællet før att va skittrøtt och helt pajj och dæcka framfør teven ¨så kænde jag att om jag inte får ræra på mig nui så dør jag...

det resulterade i ett pilatespass ( har inte trænat på flera månader pga av att jag helt enklet inte orkat kunnat vågat...) och sen gick jag ut och sprang!!!!!

jag springa???!!!

helt crazy, måste vara alla chorizoslices och chips jag kækade till kvællsmat som gjorde det... hur som helst sdå trodde jag att jag skulle dø av att bara jogga upp før gatan men nær jag kom øver den dær magiska grænsen så gick det liksom pløtsligt av sig sjælvt plætsligt...

cool kænsla

så nu jævlar...nu finns det faktiskt ingenting som kan stoppa mig længre...ingen som kan sæga att jag har træningsførbud...jag ær starkare, jag har energi och krafter nu jævlar ska jag fanimig igenom det hær...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback