fet och arg

jag snubblade in på ett roligt fettos blogg och hon visade sig vara inte bara fet och arg utan dessutom jævligt fett cool.

besøk henne på
http://fettagen.blogg.se/ 

en tjej som beskriver sig sjælv med orden "jag har inga førdomar jag hatar alla lika mycket" ær værd att kollas in...

først tyckte jag att hon var læskig med sin fetma och sin ilska och ærligt rutet så ær det ju min størsta mardrøm som anorektiker att behøva bli fet och arg en dag før att jag misslyckats med min svælt och bantning...

nu vet jag inte om jag håller med mig sjælv længre

en dag ska jag också vara fet och arg...


Kommentarer
Postat av: Fettot

jag är härskaren!! hahaha du är i danmark va? det er godt nokk! om du följer dom 8:a goda råden ska du nog lyckas bli fet och arg! :D Kram

Postat av: Candy

Men det är inte antingen svart eller vitt, det tror jag att du vet innerst inne. . ? Bara för att du blir frisk & inte är lika smal (mager?) som nu, betyder det inte att du måste bli fet & arg. Du kan vara "hälsosamt smal", dvs. s.k. normalviktig & lycklig! :) Huvudsaken är väl dock ändå att du är frisk & har en bra relation till mat & kropp, vad du sen väger spelar mindre roll?

2007-07-24 @ 21:40:13
URL: http://onlythefakessurvive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback