baksmällan från helvetet

jag har inte varit bakis på ett år typ...

det känns läskigt

tänk om jag har blivit så frisk igen att jag faktiskt måste börja lida av bakfylla och mens igen som alla andra vanliga dödliga...

jag vill inte

jag vill inte bli frisk på riktigt jag vill inte dö

jag vill gå den gyllene medelvägen men den finns inte

igår hände det igen, jag insåg mina jävla begränsingar. JAG HATAR DET MEN DET ÄR BRA. bra att fatta att det inte kan få va såhär...

en halv öl i solen shouldnt knock you out, en futtig liten drink ska inte få en att vilja ramla av stolen och man ska överhuvudtaget inte däcka av att dela en flaska skumpa på tre huvuden...

jag är så dålig...

nej jag är så BRA heter det

bra för att jag fattar och inte är dum i huvet och låter ingolf vinna sitt jävla dödsrace

obs

igår åt jag två tuber med färskriven pepparrot och en halv tub ren wasabi...

dumdidmudidmu...

wasabipepparotslicious...

OCH DET VAR SÅ SJUKT JÄVLA GOTT!!!!

Kommentarer
Postat av: Teodoraurora

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback