Moving In / Moving Out

Alright here it is! Nya rummet innan jag fick besök av galningarna i helgen!!!!

Wilkommen!!!

soffan

181460-78

Min soffa hyggehörna med levande ljus, datorn och alla komihågböcker då mitt minne e lika med noll just nu och jag måste anteeckna och skriva upp allt för att överhuvudtaget få någonting gjort...


rummet

Och här är några ronnie happy snaps från innan helgen med några av de knasiga fynden från förra veckans container-rejdande när jag fortfarande försökte bygga bo i mitt nya hem och fortfarande var lyckligt ovetandes om att jag skulle ryka ut med huvudet före foratare än ingolf hann säga banankaka...

kinderäggschokladgodisar strike a posé

kinderchoklad

ihhh blixten rakt i ögat

kinderchoklad 2

och så kylskåpet...

kylskåp

som ni ser så innehåller det allt en Ingolf behöver

massa god frukt rakt ur containern
sharonfrukter
grape
äpplen
apelsiner
banan

därtill obligatoriskt

räkor i överflöd
en vakumförpackad fisk
en burk svart kaviar
wasabi (gröna tuben som hänger i mellan hyllorna9
inlagd ingefära
inlagd svamp

COLA till rom och cola drinkarna!!!!

shit jag borde fotat mitt bärföråd också till alla frusna drinkar...det får bli morgondagens komihåg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback