En tur till Christiania

Vi var bakfulla som småäckliga djur i lördags men lyckades ändå palla oss hela vägen på långpromenad ut till Christiania och va lite turister.

Okej vi dog nästan på vägen dit och på vägen tillbaka. Det var kallt och jävligt trots fin vintersol men det fick vi liksom skylla oss själva för iochmed att vi fastnade framför topmodel och teven tills fina solen nästan försvunnit helt för dagen eller åtminstone minskat sin värmande kraft i storlek och styrka...

Hursomhelst...när allt känns kasst och svårt så har jag iallfall dessa darlings att luta mina trötta knotiga axlar mot...

Jag och Hannah i världens snyggaste mod-inspirerade retrosoffa på Café Månefiskaren som för en gångs skull IKKE var inpyrd av haschbajslukt...jag hatar knark...

chris soffa

Hannah sådär lagom snyggsliten...

chris hannah

Ronnie sådär lagom blasé och snyggsliten...chris

Ronnieposé vid snygg månefiskarstol

chris

I kylan utanför... Sofie och Jag och Jag och Hannah

chrischris

sen gick vi hem och åt mer sallad och kollade mer crapteve!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback