Cafe Bizzaro

bizarro

Och jag ser nästan levande ut!!!! Framför vår menyskylt på café Bizzaro

Min kraftbas Ellen hälsade på mig på jobbet ...

ellen

och jag passade på att använda mig av kameran som ursäkt för att få flyga lite....

flygare

Anyways!!!

Jag fixade skattekortet sidag iallfall så snart är jag officiellt anställd! Jag har officiellt snart ett riktigt JOBB!!!! Bra jobbat Ronkan! Annars har jag tillbringat dan med att slåss med bliister och cyklister ute i den ruffiga köpenhamnstrafiken. Tro det eller ej men det är vår i luften och jag hann med inte bara alla viktiga ärenden utan passade samtidigt på att ta en sen brunchfika med gorgeous julia

julia 

som jobbar på donnyadoll nere på vesterbro. www.donnyadoll.dk/ 

vi drack latte, käkade biscotti och rökte en miljon cigaretter i vanlig ordning på nåt uberfancycafé nere i horkvarterens södra regioner...ahhh i love eastedgade. sen provade jag kläder som var för stora blev sur och cyklade hem.

well its been a good day

ska fixa lite hår ikväll och tjäna en mindre slant danska kronor.

kiss kiss bang bang

Kommentarer
Postat av: Mediamacgyver

love the web site lots of luck love to see more poems

Postat av: Sverrehermine

Great site. Good info

2009-07-28 @ 13:31:57
URL: http://sverrehermine.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback