Alla trötta stjärtjävlars dag...

alla trötta stjärtars dag

jag sänder en tanke till alla olyckliga par därute i stora vida världen... en stor varm jävla fjärtig tanke till alla dem som...

...hatar varandra mer än ruttna ägg på fruskostmackan och väckningssignalen på mobiletelefonen men ändå smilar stort och hälsar varandra med ett "godmorgon älskling har du sovit gott" med en undertext som rullar i bakhuvudet och heter "jag hatar dig jag hatar dig och jag önskar dig till mars..."

...ler stort och säger ha en trevlig dag på jobbet när de menar hoppas att du blir överkörd av en lastbil på väg dit...

...stannat i relationen för att den var "trygg" men äcklas av känslan till sexuelt umgänge så pass hårt att uttrycket "ta i med tång" plötsligt känns som ett välkommet och spexigt alternativ för att rädda sexlivet...

...håller ihop med varandra "för barnens skull" men någonstans bittert ångrar att söta lilla bajslisa och snorsven inte är cockerspaninenvalparna de först kollade efter på blocket.se...

...önskar att de hade karaktär att säga "ja, jag tycker du har blivit  oattraktiv gammal och rynkig och flabbig om magen och jag tänder nog aldrig mer på dig igen istället för att tiga stilla och säga "nej visst inte älskling du ser fantastisk ut i den klänningen..."


åh vad jag tänker på er därute...era små stackare...tänk om livet vore lite annorlunda va....om ni bara fick byta...bara för en stund...bara för en dag...bara få slippa de där jävla vardagsrutinmonstrena som äter upp era små kvarlevor till identisteter och själar...om det finns något kvar det vill säga, om det inte ruttnat för länge sen och försvunnit och blivit till maskbajs.... tänk om tänker ni nu...tänk om ni bara fick vara någon annan någon annanstans bara för just idag... och slippa allt vad töntiga hjärtnallar, tacky skabbiga allahjärtansdagunderkläder, äcklig överpris choklad, flottiga bakelser, dyra krystade resturangmiddagar och framtvingat huvudvärkssex heter...

jag höjer mitt glas för er ikväll..höjjer mitt daquiriglas i ensamhet och skålar för er... å era vägnar i kärleksens blodröda tecken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback