överkörd kissemiss...

e jag idag...

Allmänna galleriets Bellinitini är undermålig i jämförelse med den på Il tempo (deras bartender kommer iofs från Gondolen så det är svårt att tävla) Skumpan på Ropongi var den bästa i stan hittills...Sushin var ok, pilgrimmsmusslorna var fantastiska...kaffedrinkar ska man inte dricka har jag lärt mig så jag hällde ut min...

Cardiebaren på Grand Hotel är trevligare att hänga i än vad drinkarna smakar...plus för sngga snacksskålar, minus för trist barmeny...

Längre än så kom vi inte igår...lite ledsen för att jag aldrig fick smaka på glöggen och pepparkakorna Housewives hade att bjuda på på Berns... next time compadres...jag var helt enkelt död efter en lite väl tidigt startad kväll på stan i Samis sällskap....

nu ska jag köpa alla julklappar (har jag sagt varje dag i tre veckor) sen ska jag åka hem och gråta och sen ska jag klistra på ett nytt ansiktet och gå och hjälpa brorsan DamonMosebacke och ha skitkul på TingelTangel...

sen tycker jag någon kan skicka mig på rehab i nordpolen för snart orkar inte ens jag mer...

FAAAAAAN JAG HATAR JULEN DEN ÄR ÄNDÅ STULEN...

Kommentarer
Postat av: Majs

Vill inte att du ska gråta :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback