Julklappslistor

Kom igen nu e det skrytdags!

vad fick ni i julklapp era girigkultingar?

Här e min faktiskt helt lyckade superlista!

- metallicfärgade skinnhandskar från
Scorett
- metallicfärgad skinnväska från Louise-hoffman
- gråa overknee strumps från Scorett
- grå klänning från Miss Sixty
- ett styck döskalletröja från H&M (ska ge bort den till ett välbehövande barn)
- operettebiljett (stackars mig)
- Dior parfym och bodylotion ( = tjoho men ska bytas fel doft...förslag på bra alternativ någon)
- presentkort på Guldfynd 500 spänn
- presentkort på Kicks 100 spänn
- almamanacka från Ordning och Reda ( = tjohoo men ska bytas fel färg)
- liten minikalender som kommer följa med mig överallt men ingenting kommer få plats i den haha
- äkta wasabigegamojja på burk i pulverform ( jag kommer snorta upp den på två dagar)
- en hjärteformad myskudde att ligga på när jag internettar
- fiskleverolja och multivitaminer
- en yttepyttemp3spelare från Creative som jag måste tanka med någon annans musik...jag har ingen
- en döskalleklocka från Ur och Penn  ( hmm den matschar iofs tröjan så då kanske jag behåller barntröjan iallfall haha)

jag e så jävla nöjd!!!

min julklappslista i år rockade utan att jag önskade mig en endaste grej

däremot skrev jag en lång lista på vad jag inte ville ha och det enda jag glömde bort som jag får varje år är vitaminerna som jag inte äter men det får gå för den här gången!

så nu utmanar jag er! jag vill veta allt! alla! kom igen! vad fick ni i julklapp tell me i am dying to know!!!!

Kommentarer
Postat av: Majs

Oj, vad mkt. Vad roligt.
Men vart har min lussebulle tagit vägen?

Postat av: ronnie

din lussebulle ligger i frysen och väntar på dig till finlandskryssningen helt enlgit avtal ;)

2007-12-28 @ 10:42:21
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Sami

Jag fick inget :D Haha! För en gångs skull fick jag det jag önskade!

2007-12-29 @ 07:36:05
Postat av: ronnie

sami! som sagt what we most want for christmas dosent come in a box ;)

2007-12-29 @ 13:43:45
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback