jävla jul...

fan

nu har jag ont i magen...

jag har blivit en av de där...en av de där som har femhundra vänner på fejsbook men typ ingen som är så där riktigt äckligt nära som man kanske skulle önska...

det blir så uppenbart nu dan före dopparedan.

jag har typ tvåhundra kompisar jag älskar och värdesätter jättemycket. jag skulle slåss som en vilde för nästan alla av er...men... vem köper man julklappar till och vem förväntar man sig att få tillbaka julklappar av...

VARFÖR ÄR DET HÄR SÅ VIKTIGT????

det är samma skit som när man gav bort rosor till varandra i skolan på alla hjärtans dag...den som fick flest rosor var mest poppis, de som fick tre var de som garderat sig och bytt med bästisarna bara för att slippa sitta och skämmas på stora högtidsdagen...

det här betyder inte att jag värdesätter mina vänner efter om de ger mig julklappar eller inte...men jag erkänner att jag har haft skitont i magen hela dan av nervositet över att ingen kommer att tänka på mig imorgon och skicka de där töntiga jävla god jul smsen som man typ samlar på i ett år efter...

jag är miljöskadad sorry. det är ni nog också. jag törs säga det rakt ut det är väl enda skillnaden.

jag lovar att ja kommer sitta och fundera över om jag fått ett mass-sms eller ett personligt komponerat bara för mig...

JAG HAR ALDRIG SKICKAT MASS SMS PÅ JULAFTON...ALLA JAG SVARAT TILL HAR FAN VARIT MED EFTERTANKE...

buhuuu jag är ett offer för kommerisallismen. bleäh!!!

jag skämms men nu kommer skiten ut iallfall som den stinkande varböld den är!

så här är min status för kvällen.

jag har shoppat skitmycket julklappar och fattar knappt vem jag ska ge bort de till?
men shit the same...

Linnsan du har en i säcken and it so much has your name on it!!!

jag tänker inte göra en lista men alla ni andra puckon som e hemma i jul...jag behöver en julaftonsplan så jag kan få bomba er med mitt crap som jag panikhandlat! men jag har ju inget hjärta och skiter i regnskogen och svältande barnen i afrika så jag shoppar hellre massa junk och stressar runt på stan föra att man ska än att jag gör nåt vettigt för all cash.

jag är ovettig och jävligt stolt över det!

så var e ni?

obs men ar såklart inte det där med att jag inte känner att jag har några riktiga polare på riktigt. jag vet vilka ni är och det vet ni också men den här högtiden kan fan få den största krigaren att tvivla på sig själv och sitt egenvärde...hur kan det få va så... för att jag inte kommer få tretton gprs system i julklapp är jag en dålig människa då?

nej nu ska jag möta mina sweet sweet sugerpies Damon och Skinny på stan och burleskartisten Tahula för lite dekadens och ljummen öl på Bröderna Ohlssons julfest...

neh det är fan ingen god jul...

julen e stulen och tomten e full som vanligt!

ge mig hundra paket och låt mig dränka mina sorger i
glitter och glamour istället...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Imorgon är det julafton!
Hur ser din dag ut imorgon?
Själv ska jag vara med familjen och ta det lugnt.
Mvh: www.sjukdom.blogg.se

2007-12-23 @ 18:41:19
Postat av: Zelda

Du vet ju att du får fira med oss om du vill.
Jag, mamma (på stadsbesök), storebror och kär vän Mindy kommer att mysa hela dagen.


Kramarmedglitter*

Postat av: Mad's

Skönt att man inte är den enda med jul-ångest!

Jag ska sitta och lurka med mor framför Karl-Bertil och det är typ det.

Och hey, nytt år snart och nya tider, nya vänner nytt freakin' allt hörru! Det är vad jag satsar på nu, och det blir skitbra! Varför skulle det inte bli det liksom?!

2007s (och alla andra års för den delen med) katastrofer är jäkla damråttor i hjärnan som man kan trampa lite på sen!

Och barn i afrika my ass, se till att du mår bra först! Egoism är så jäkla smutskastat att man vill ju utöva lite bara för att! Stå på dig tjejen och JAG kommer tänka på dig i mörra i alla fall!

Hej och hå och en flaska med rom!

2007-12-23 @ 22:01:36
Postat av: ronnie

sjukdom: ???
Zelda: om du och alla andra skuggor fick må bra i jul på ett normalt sätt skulle det va min finaste julklapp...
mad´s: du är så jävla fin vet du det? om du inte vet det så säger jag det! du e så jävla fin! jag ska tänka på dig med och dricka en amaretto sourz i din ära!

2007-12-24 @ 00:19:10
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Majs

Jag gick ur fejjan. Hade för mkt "vänner" och ville inte radera bort någon, så jag raddade mig själv :)

Du kan få en ros av mig om du vill :)
En blå, röd och svart som koreafärgerna. Så för en riktig vän

God Jul

2007-12-24 @ 00:28:40
URL: http://www.gaykvitter.blogg.se
Postat av: ronnie

gullemajs!

2007-12-24 @ 00:42:06
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback