i did it...

fuck vilken seger över mig själv mot mig själv och med mig själv...

jag hatar att göra saker jag inte är bra på men va fan alla är vi barn i början och efter mycket om och men och tusen försök till att smita så lyckades jag äntligen spela in den där jävla radiokrönikan för P3 som kommer sändas någon gång i början på nästa år i ett nytt program som heter Mitt P3 och fuck det blev faktiskt riktigt bra tillslut.

jag är skitnöjd jag är skitbra!

så nu vet ni det

stor jävla seger i bocka av den grejen på min to do list!

"do one thing everyday that scares you"

när jag var frisk levde jag enligt det mottot, som sjuk så blev det nästan omvänt...gör aldrig nåt som skrämmer dig fega istället det är mycket lättare...

fuck no säger jag här ska hoppas fallskärm för vem kommer ihåg en liten fegis...

vad tycker ni om nya designen på bloggen förresten??? det kommer mera. och tjejen bakom är ingen mindre än Petra Hastman kolla in hennes hemsida
HÄR >>> och kom gärna med feedback på om det är nåt ni tror skulle va fint snyggt osv...

Kommentarer
Postat av: Majs

Kan du inte flika in med lite AIK symboler :)
Jag älskar randigt, det är så snyggt.

Postat av: ronnie

ha ha hell yeah iak in my heart!

2007-12-20 @ 19:52:32
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Petra

Kom på att du nog måste be folk ladda om sidan/tömma cachen för annars ser dom den som den såg ut innan...

2007-12-21 @ 12:12:44
URL: http://www.petrahastman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback