förfest fest efterfest

så gör man ju normalt om man följer normen och alla regler som gäller för fredagsaktvivteter...

vi skippade del två igår... vi gjorde allt rätt i början sen gick det kaos i maskineriet

middag...bubbel...snittar...drink...snittar...mer bubbel...mer snittar...ABSINTH....

tror det var där det gick snett...absinthen var ikke inplanerad....

så istället för att åka till Hey Joe på kägelbanan och hejja på brorsan som dj-ade och träffa folk så åkte vi direkt från förfesten till sjuelvan köpte äckligt groggvirke och sen vidare direkt till efterfesten och klockan var bara midnatt...

absinthen förvandlade oss helt enkelt till små dekadenta snorvalpar utan falskleg att gå på krogen med så istället för att mingla, dansa diskodans och flörta med bartenders så åkte vi hem lekte snurra flaskan, drack groggar utan is (urk urk urk) och åt ugnsrotat vetebröd med smör på till klockan sex på morgonen.

missförstå mig rätt...jag hade urkul...jag gör mig faktiskt rätt bra som fjortis om jag bara e tillräckligt dopad...och det var jag sannerligen vill jag lova...om jag inte var nog så säker så var den halvtomma disaronnoflaskan ett tyst och tigande men ack så säkert vittne till det faktumet iallfall...den glodde hånfullt på mig i morse när jag tog sats och tog mig upp från golvet där jag vaknade med sån sats att jag ramlade in i köket i samma rörelse...

resten vet ni redan

priset för gårdagens lilla tillställning blev som sagt väldigt högt...men det var det också sannerligen väldigt värt! det är liksom lite det som är mitt motto i livet...smakar det så kostar det men ge fan i att slösa upp ditt konto på småskit och krimskrams

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack :)
Man får aldrig vika ner sig för anorexian, aldrig!

Postat av: Mad's

Mmm....absinth, tokig fylla och ännu tokigare bakfylla men man känner sig så finkulturellt astuff när man dricker så det är fan värt det i min mening ^_^

2007-12-30 @ 11:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback