ehhh och varför e jag vaken?

klockan åtta en lördagmorgon kan man ju fråga sig

jo efter provsmakning av tre sorters glögg med tillbehör som russin och mandlar så lyser mina blodådror sockerhöga och jag ligger på pluskonto hundraåttio i enwrgi trots hysteriskt sönderdansande av mina skor på
ELECTRIC GAY BALLROOM  igår. TACK  Majsan =D=D=D !!!!

där var det livat vill jag säga till alla er som satt hemma och tjurade och käkade chips istället för att skaka häck med mig Burleskprinsessan Tiifa von Teease och alltid lika fantastiska Linnsan det va ett under att jag inte trillade ner från scenen...varför envisas folk med att göra halkbana där uppe? jag förstår inte. det är som att åka skridskor i kungsan fast chapmangeberusad och i platåskor 140 centimeter upp i luften... farligt juh!

men som sagt, jag har nästan dansat av min platåsko så skaka rumpa gjordes det!

men helt ärligt så skulle jag kunnat sova nu men det gör jag inte för Linnsan so jag däckat hos har en liten störning...

en gansk allvarlig störning

hon e en sån där tjej som har fjorton olika klockor som ringer på morgnarna. först gick radion igång med dunka dunka bandit rockmusik halv åtta...sen ett ettrigt "PIPETIPIP PIPETIPIP" från nån jävla väckarklocka från helvetet (läs åttiotalet) sen nån skitlöjlig mobiltelefonväckningstruddelutt som säkert ska föreställa behaglig osv osv....

tjejen ligger fortfarande medvetslös i sin säng och snarkar och jag har gjort morgongympa gånger tre bara av att springa runt och yr som en höna försöka lokalisera alla jävla alarmklockor och sen i mörker och blindo famla efter avstängningsknappar...självklart lyckades jag bara sätta de på snooze så helvetet  (läs inte åttiotalet den här gången) har upprepat sig ungefär fram tills nu och det började som sagt halv åtta...

jag ska slå Linnsan när hon vaknar

men tills dess myser jag med levande ljus och e sugen på lussebullar och har lite ångest över att jag borde sova för jag ska jobba i natt på Mosebacke! kom förbi och beställ komlicerade drinkar när det är som mest tryck i baren och se vilken stressnivå ni kan få upp mig i så kanske jag börjar grina vem vet ;)

kram så länge äckelungar

nu ska jag lägga stjärtvarma räkskal från igår under Linnsans näsa så hon vaknar av en behaglig stank istället för en behaglig truddelutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback