det är aldrig försent...

tror min söndagsångest kom idag istället...

jag var alldeles för aktiv och glad igår för att genomlida den klassiska veckobakissmällen. så jag har betalat och sonat mina synder idag istället.

usch

småpysslat här hemma, sovit mitt på dan (händer aldrig annars men jag var sånärsompå dööense i panikångest över min trötthet så jag var tvungen att lägga mig ner en timme)

småpysslade lite till och hittade konstiga saker i alla lådor, skåp och andra husgömmor...ett kärt återseende var en tuppaktig fågel byggd av snäckskal och hans andra snäckskaldjursvänner som jag älskade att leka med när jag var ehhh 5 kanske??? obs alltså inte skaldjur utan djur byggda av snäckskal och målade som djur i neonfärger...

tjuvsmakade sen på mamma och ulfs slånbärslikör MUMMA sen frågade jag när den var färdig...minst om två veckor sa de...oooops... hoppas jag inte pajjat jäsningseffekten nu...

druckit glögg (nej jag är fan aldrig helt nyktet i know)

käkat mandelkakor och knäckemackor i oändlighet

sen fick jag för mig att baka

LUSSEBALLAR

ulf hjälpte till

jävlar vliken mästare han är

ulf gjorde LUSSESJÖLEJON (typ två lejon = en överfull plåt)

dessutom räddade ulf båda plåtarna från svarta digerdöden. han får ett lejon att ta med till jobbet imorgon som tack och det kommer räcka som fika till hela enheten...på allvar. då skrattade ult och höll med, sen fick han tillbaka sitt seriösa uttryck i ansiktet igen och mumlade, fast vi hinner aldrig fika ändå...

stackars jurister, ingen julstämmning på de inte


Kommentarer
Postat av: Bolily

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback